2de keer psychotechnische testen
2de keer psychotechnische testen
kan er mij iemand wat meer uitleg geven over de grote verschillen tussen de eerste keer psychotechnische testen en de 2de keer?thanks 

Re: 2de keer psychotechnische testen
Neem aan dat je dus voor 2e keer gaat omdat je 1e keer niet geslaagd was ?maestro schreef:kan er mij iemand wat meer uitleg geven over de grote verschillen tussen de eerste keer psychotechnische testen en de 2de keer?thanks
Normaal gezien zal je gewoon dezelfde testen moeten doen.
hallo kwas wel geslaagd maar nu ben ik opgeroepen voor medische testen en nogmaals psychotechnische daarom die vraag 

Tegenwoordig zijn die proeven in twee delen speedy. Deel 1 is meestal algemene kennis. Deel 2 heeft meer met persoonlijkheid te maken zover ik het wat kan volgen.
Bij het medisch onderzoek zijn die psychotechnische testen grotendeels hetzelfde als deze die je al gemaakt hebt.
Achteraf worden je resultaten wel overlopen door de psycholoog dus als je minder goed scoort op iets kan je er nog een draai aan geven
Achteraf worden je resultaten wel overlopen door de psycholoog dus als je minder goed scoort op iets kan je er nog een draai aan geven

hoi steven en tim alvast bedankt om te antwoorden op mijn vragen ik weet nu aan wat ik mij ongeveer mag verwachten een dikke merci toekomstige collega's hoh wat zeg ik dat toch graag hihih
greets

Pfff....Ze zijn het dus 'nog ingewikkelder' aan't maken...Steven schreef:Tegenwoordig zijn die proeven in twee delen speedy. Deel 1 is meestal algemene kennis. Deel 2 heeft meer met persoonlijkheid te maken zover ik het wat kan volgen.
Een vriend van me is net geweest voor z'n psycho-technische voor O/chef Infrabel. Daar is de volgorde nu blijkbaar :
1. Infovergadering
2. Psychotechnische proeven
3. Interview met jury
4. Medische keuring
5. Aanwerving
Bij tb is het dan
1. Infovergadering
2. Psychotechnische algemeen
3. Psychotechnische persoonlijk + gesprek bedrijfspsycholoog
4. Interview met jury
5. Medische keuring
6. Aanwerving
Gaat lekker vlot zo

bij tb zit je bijna juist enkel de nrs 3 en 4 omdraaien en je bent er

De medische keuring & de 2e psychotechnische proeven gaan samenSpeedy schreef:Pfff....Ze zijn het dus 'nog ingewikkelder' aan't maken...Steven schreef:Tegenwoordig zijn die proeven in twee delen speedy. Deel 1 is meestal algemene kennis. Deel 2 heeft meer met persoonlijkheid te maken zover ik het wat kan volgen.
Een vriend van me is net geweest voor z'n psycho-technische voor O/chef Infrabel. Daar is de volgorde nu blijkbaar :
1. Infovergadering
2. Psychotechnische proeven
3. Interview met jury
4. Medische keuring
5. Aanwerving
Bij tb is het dan
1. Infovergadering
2. Psychotechnische algemeen
3. Psychotechnische persoonlijk + gesprek bedrijfspsycholoog
4. Interview met jury
5. Medische keuring
6. Aanwerving
Gaat lekker vlot zo

greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...