Maastricht en omstreken 17.10.2009

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Plaats reactie
timv

Maastricht en omstreken 17.10.2009

Bericht door timv »

Ook zaterdag ben ik nog even naar Maastricht gereisd om er een extra Lourdestrein van S'Hertogenbosch naar Lourdes te gaan foto fotograferen, maar daarna ben ik nog even door de regio Maastricht gereisd om even in de regio nog enkele andere dingen te fotograferen. Een uitgebreider foto-overzicht is beschikbaar op Deze Pagina.
Afbeelding Afbeelding
Joris
Contacteer:

Re: Maastricht en omstreken 17.10.2009

Bericht door Joris »

Hallo,
Mooie foto's, maar heb je niet wat meer foto's van de bedevaardstrein zelf?
De rijtuigen zijn overigens niet ex-TTC (enkelen zijn destijds misschien wel enkele maanden verhuurd aan TTC, maar daar blijft het ook bij...), je plaatst er beter ex-Ns, ex-DB, en voor sommigen ook nog ex-TUI bij...
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
timv

Bericht door timv »

Hallo Joris

Hartelijk bedankt voor de info van de rijtuigen. Ik heb wel nog enkele foto's van de rijtuigen zelf, indien je wenst, post ik deze bij in deze topic ?
Joris
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
timv schreef: Ik heb wel nog enkele foto's van de rijtuigen zelf, indien je wenst, post ik deze bij in deze topic ?
Graag. Alvast bedankt!
groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
timv

Bericht door timv »

Hallo Joris

Ik heb hieronder bij dit bericht de foto's van de rijtuigen gepost :wink: . Indien je enkele foto's op groter formaat, wenst van de rijtuigen of dergelijke, geef gerust maar een seintje :wink:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Terminus

Bericht door Terminus »

Mooie foto's, Tim!

Die couchetterijtuigen hebben maar langs 1 zijde een deur... Zijn dit normale 'couchette 6'- rijtuigen?
timv

Bericht door timv »

Ik vermoed van wel, deze rijtuigen leken zeer hard aan de witte couchette rijtuigen van de DB die worden gebruikt in de Duitse IC-treinen
Joris
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
Bedankt voor de foto's.
Alle ligrijtuigen op deze foto's zijn ligritjuigen ex-Tui ex-NS, enh hebben couchettes van 4 personen.
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
Plaats reactie