ik heb geen probleem met kritiek op zich, wel met mensen waarbij hun bijdragen hoofdzakelijk (ik lees soms als moderator op een andere manier iemand zijn bijdrages) uit kritiek bestaat (bij sommige haast 100% van de berichten die ze schrijven). Dergelijk super negatieve bijdragen kan ik hier missen. Fora waar je aan de lopende band dergelijke berichten kan posten bestaan er ook. Het doet gewoon afbreuk aan de basis van dit forum als er te veel mensen zijn die enkel negatieve zaken in de verf willen zetten en de leuke zaken aan de spoorweg (onafhankelijk, waar hoe wanneer...) negeren.jan_olieslagers schreef:
En ook dit, Steven: ik begrijp uw ergernis als mensen steeds maar negatieve kritiek hebben. Maar af en toe is kritiek wel terecht, en dan moet dat ook kunnen gezegd worden. Niks dan kritiek is inderdaad triestig, maar geen enkele kritiek kunnen aanvaarden is ook maar zwak.
Ik heb zoiets van laat u ook van uw positieve kant zien. Maar bepaalde leden zie je enkel opduiken als ze volop hun gal kunnen spuwen. Als ze alles en iedereen kunnen afbreken. Ik heb ook soms kritiek net als anderen. Maar het leven is toch meer dan dat?
De basis van dit forum tracht ik te bewaken. Een forum voor mensen die enthousiast zijn over en door treinen. Met een basis op de Belgische sporen maar ook daarbuiten.
Einde betoog, terug naar het onderwerp.