Hallo,
Ik heb een vraag over Antwerpen Noord.
Is het mogelijk om het emplacement Antwerpen Noord te betreden?
Om daar foto's te kunnen maken van al het opgestelde materiaal. Of is het ook mogelijk van buiten het terrein?
Alvast bedankt voor de reacties.
Groeten
Leon
? Antwerpen Noord
Re: ? Antwerpen Noord
Nee. Tenzij je NMBS-ers bent. En dat je er voor je werk moet zijn.
Zelfde regels als in NL.
Zelfde regels als in NL.
Treinen op tijd laten rijden is niet moeilijk.
Alleen die reizigers maken het zo lastig.
Alleen die reizigers maken het zo lastig.
Ook in het weekend rijden er in de bundel N (waar de lok's staan) steeds lok's in- en uit. Lijkt me dan ook héél onverstandig om daar te gaan rondlopen als je er niks te zoeken hebt.
De museumlok's staan aan de tankinstallatie op een spoor aan de kant van de (private)weg. Daar is het wel minder gevaarlijk maar eigenlijk mag je het emplacement als extern persoon gewoon niet binnen.
De museumlok's staan aan de tankinstallatie op een spoor aan de kant van de (private)weg. Daar is het wel minder gevaarlijk maar eigenlijk mag je het emplacement als extern persoon gewoon niet binnen.
-
Tip: huur een vliegtuig(je) op het vliegveld van Hoevenen, dat ligt er net naast. Prachtige uitzichten gegarandeerd! (ik heb daar flink wat oefenrondjes gedraaid)
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
Jan, moest je niet opnieuw oefenvluchten draaien om uw licentie te behouden?jan_olieslagers schreef:Tip: huur een vliegtuig(je) op het vliegveld van Hoevenen, dat ligt er net naast. Prachtige uitzichten gegarandeerd! (ik heb daar flink wat oefenrondjes gedraaid)

-
Niks hoor Bibke, ik mag nog met geen passagiers vliegen, en tegen de dag dat het wel mag heb ik al een stevige wachtlijst!
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
StondenSpeedy schreef: De museumlok's staan aan de tankinstallatie op een spoor aan de kant van de (private)weg.

Op de plaats waar de museumloc's stonden staan nu de HLD 57