Graffiti Poetsen

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Gesloten
sammarco1
Contacteer:

Graffiti Poetsen

Bericht door sammarco1 »

Voor de geduldige fotoshoppers

Helaas is de plaag van de "Loozers" met hun spuitbuskes geen plezier voor de echte treinspotters. Niet voor de nmbs. Niet voor de reizigers., of toch voor de "normale mens"

Na lang poetsen en een oneindig geduld, tot hiertoe zowat 2,5 uur, ben ik al tot hier geraakt.

Bistrowagen, Opgelet , dit is een animagif, eventueel 2x de pagina openen, en wat geduld oefenen
Afbeelding
Ik zocht eigenlijk nog een foto van deze wagen, om eventuele fouten die ik niet meer kon zien door het werk van deze "Loozers" op te lossen, te verbeteren.

In de driehoek stond waarschijnlijk een andere lijn, maar dat kon ik er niet meer aan uitmaken.

Als ik er ooit zo ene te pakken krijg, die krijgt klop dat em ni meer wet waar em da spuitbuske mag steken.... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Laatst gewijzigd door sammarco1 op 12 nov 2009, 19:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
**********************************************************************************************************
Infra

Re: Graffiti Poetsen

Bericht door Infra »

je moet maar eens gaan praten met de mensen die het er echt moeten afwrijven.

straffeloosheid heeft dure nefaste gevolgen,.............
sammarco1
Contacteer:

Bericht door sammarco1 »

Ik vraag mij eigenlijk af hoeveel er nu werkelijk gepakt worden, en een werkstraf word opgelegd.

Natuurlijk poets ik die wagen op met fotoshop... Voormij weggesmeten tijd aan de computer... Voor de NMBS een enorme schadepost, die uiteindelijk verhaald word op de "Belastingbetaler"

Die mensen die die smeerlapperij eraf moeten halen,amai, die beklaag ik ook... Dat daar geen einde aankomt.

En da krapuul da deinst voor niks terug.... Vandaag reed ik over de brug van Merksem, die witte Spoor-boogbrug die daar ligt is zelfs beklad bovenaan langs de zijkant... echt zwakzinnig....
Afbeelding
**********************************************************************************************************
jan_olieslagers

Bericht door jan_olieslagers »

Nog maar eens een hoop gezeik over grafitti, mannen ik snap niet waar uw prioriteiten liggen. Let op ik wil die spuiters niet verdedigen, maar er gebeurt toch veel erger? Personeel dat wordt gepest, en af en toe fysiek aangevallen? Materiaal dat gewoon wordt vernield zodat het niet meer bruikbaar is? Dat vind ik 1000 keer erger dan een buske verf op een trein gespoten! Of vinden jullie dat minder erg misschien? Hou alstublieft op met mekkeren over die grafitti zolang er zo'n veel ergere dingen gebeuren!
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
sammarco1
Contacteer:

Bericht door sammarco1 »

Ho,ho, Jan... Dat is inderdaad heel erg, en zeker veel erger dan die visigheid op die wagons... Maar je haald nu wel een extra onderwerp hierbij... Het ging er mij eigenlijk meer om, om te laten zien hoe goed je met een fotoprogramma, deze vuiligheid van een wagon kon afhalen..., met logisch gevolg, dat je dan ook op de realiteit begint te vloeken.

Dat mensen gestalkt worden op de werkvloer is heel erg, maar dat vind ik buiten dit onderwerp...
Afbeelding
overweg13

Bericht door overweg13 »

jan_olieslagers schreef:Nog maar eens een hoop gezeik over grafitti, mannen ik snap niet waar uw prioriteiten liggen. Let op ik wil die spuiters niet verdedigen, maar er gebeurt toch veel erger? Personeel dat wordt gepest, en af en toe fysiek aangevallen? Materiaal dat gewoon wordt vernield zodat het niet meer bruikbaar is? Dat vind ik 1000 keer erger dan een buske verf op een trein gespoten! Of vinden jullie dat minder erg misschien? Hou alstublieft op met mekkeren over die grafitti zolang er zo'n veel ergere dingen gebeuren!
Als je je adres wil meedelen, zullen we met plezier jouw woonst en je wagen komen onderspuiten. Eens horen hoe je dan mekkert.
Met vriendelijke groet

overweg13
jan_olieslagers

overweg13 schreef:
jan_olieslagers schreef:Nog maar eens een hoop gezeik over grafitti, mannen ik snap niet waar uw prioriteiten liggen. Let op ik wil die spuiters niet verdedigen, maar er gebeurt toch veel erger? Personeel dat wordt gepest, en af en toe fysiek aangevallen? Materiaal dat gewoon wordt vernield zodat het niet meer bruikbaar is? Dat vind ik 1000 keer erger dan een buske verf op een trein gespoten! Of vinden jullie dat minder erg misschien? Hou alstublieft op met mekkeren over die grafitti zolang er zo'n veel ergere dingen gebeuren!
Als je je adres wil meedelen, zullen we met plezier jouw woonst en je wagen komen onderspuiten. Eens horen hoe je dan mekkert.
OK, als ik dan mag jouw ruiten komen insmijten, je vervolgens uitschelden voor al wat lelijk is en je tenslotte in elkaar slaan. Dan zul jij NIET meer mekkeren!
Steven

Bericht door Steven »

beste mensen gedraag je als volwassen aub. Beide feiten zijn niet leuk, ze zijn dus beide even slecht. Met elkaar hier wat halvelings liggen te verwijten is er geen extra rijkdom bijgekomen aan dit forum.
jan_olieslagers

Uw collega's zullen u dankbaar zijn dat ge wat geklieder even slecht vindt als iemand van hen onder een trein duwen.
Steven

Bericht door Steven »

Beste jan, we zitten hier niet om een oordeel te veel over wat erg is en wat niet. Alle feiten die hier boven vermeld staan zijn van criminele aard. Dat is al wat ik wilde aantonen. Het gaat hem over de treinen zelf hier en niet over de criminelen die het uitvoeren of zijn we ineens een forum voor politiemensen? We moeten hier als mensen met elkaar omgaan en dat was duidelijk zoek in de teksten hierboven.
Trammist

Bericht door Trammist »

Het ene probleem heeft hoegenaamd niets met het ander te maken.
Beiden dienen ze streng aangepakt te worden. Ik wil mij eigenlijk niet teveel moeien, maar ik moet zeggen dat ik een mensenleven nog steeds belangrijker vind dan een klot verf op een of andere treinwagon, maar dat is géén vrijbrief om niet te moeten lagen op 'spuitgasten'.
Het is zoals zeggen "Roken is slecht voor de gezondheid!" - "Het is niet ongezonder dan de gewone omgevingslucht in te ademen". Maar is roken gezond? Neen, en daarvoor moet je geen universitair zijn. Zowel rookverslaving als luchtvervuiling dienen aangepakt te worden. Maar dit is geen topic over sigaretten, dat was gewoon een voorbeeld!

Overweg13 en jan_olieslagers, heren, ik had van jullie twee toch beleefdere geschriften verwacht... Laat de spuitbuskes en bakstenen nu maar voor wat ze zijn...
jan_olieslagers

Trammist schreef:ik had van jullie twee toch beleefdere geschriften verwacht...
Hm. Wie hanteerde hier woorden zoals "smeerlapperij" , "krapuul" , "zwakzinnig" ?

Wel grappig overigens dat een jonge snaak (zoals ik jou schat) twee oude zakken (nuja, ikzelf dan toch zeker) tot de orde roept... kan best, hoor!
Steven

Bericht door Steven »

omdat dit topic geen gezond einde blijkt te krijgen zet ik er maar een slotje op, gezond verstand om normale berichten te posten lijkt hier niet mogelijk.
Gesloten