Hallo iedereen,
Ik heb een MTB abbonement, nu is mijn vraag, dit abbonement is geldig in Brussel en nog een kleine zone erbuiten.
Nu, als ik per trein naar Brussel vertrek vanaf de luchthaven, is dit abbonement dan nog geldig vanaf dit station?
MTB Abbonement
Re: MTB Abbonement
Neen, voor de NMBS is het MTB-abonnement enkel geldig tussen twee stations van de "Zone Brussel" (= alle stations op het grondgebied van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest). Met De Lijn en de TEC kun je soms nog een paar haltes buiten Brussel gaan (zolang je binnen de MTB-zone blijft), maar ook daar in geen geval tot de luchthaven.
Key Card is wel geldig tussen de stations van de Zone Brussel en Brussel-Nationaal-Luchthaven, dat is wellicht nog het interessantst als je dit traject af en toe doet.
Key Card is wel geldig tussen de stations van de Zone Brussel en Brussel-Nationaal-Luchthaven, dat is wellicht nog het interessantst als je dit traject af en toe doet.
Denk aan de toeslag voor de luchthaven van 2,05 euro per rit die je maakt met de trein.
Maar er moet van nu af aan een Diablo-toeslag van € 2,30 per rit betaald wordenMIVB-reiziger schreef:Neen, voor de NMBS is het MTB-abonnement enkel geldig tussen twee stations van de "Zone Brussel" (= alle stations op het grondgebied van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest). Met De Lijn en de TEC kun je soms nog een paar haltes buiten Brussel gaan (zolang je binnen de MTB-zone blijft), maar ook daar in geen geval tot de luchthaven.
de toeslag niet duurder maken dan dat hij voorlopig al is, het is 2,05 euro per rit.
Ik was de juiste prijs vergeten en dan nog € 2,05 per rit is nog genoeg
Weerom een uitvlucht om de mensen geld af te troggelen
Weerom een uitvlucht om de mensen geld af te troggelen