
Welke loc/stel heeft de meeste kilometers op z'n teller?
- e49memling
- Berichten: 720
- Lid geworden op: 27 feb 2006, 21:08
- Locatie: Vlaams Brabant-Pajottenland
- e49memling
- Berichten: 720
- Lid geworden op: 27 feb 2006, 21:08
- Locatie: Vlaams Brabant-Pajottenland
Ik zie een poststel nu toch nog niet een paar honderd reizigers vervoerenShrek schreef:waarschijnlijk wel danTBbart schreef:bij de Post-stel nr. 962 ... staat de teller op 38.271 km ... dat is toch vrij weinig? zouden ze die dan op nul gezet hebben bij revisie ofzo?want daarvoor deden die stelletjes het werk wat nu de MS96/breaks doen dus kan zo weinig bijna niet

Bert schreef:Ik zie een poststel nu toch nog niet een paar honderd reizigers vervoerenShrek schreef:waarschijnlijk wel danTBbart schreef:bij de Post-stel nr. 962 ... staat de teller op 38.271 km ... dat is toch vrij weinig? zouden ze die dan op nul gezet hebben bij revisie ofzo?want daarvoor deden die stelletjes het werk wat nu de MS96/breaks doen dus kan zo weinig bijna niet
bij de revisie is hij omgebouwd naar poststelTBbart schreef:zouden ze die dan op nul gezet hebben bij revisie ofzo?

- e49memling
- Berichten: 720
- Lid geworden op: 27 feb 2006, 21:08
- Locatie: Vlaams Brabant-Pajottenland
Waren het niet de prototype 26 (de eerste 16??) die hun kuren hadden, en dat de rest van de reeks wel goed is?
Maar JH locs zien niet te verslaan natuurlijk. Maar als het op snelheid aankomt dan zijn 16/18 wel de koplopers, gevolgd door de 20 (qwa betrouwbaarheid hé). Daarachter kan je de 13 plaatsen, maar dan moet je uw ogen toe doen tussen hun levering en 2001. Vanaf dan werden sie machienes ook wel betrouwbaar (eindelijk en gelukkig).
Maar JH locs zien niet te verslaan natuurlijk. Maar als het op snelheid aankomt dan zijn 16/18 wel de koplopers, gevolgd door de 20 (qwa betrouwbaarheid hé). Daarachter kan je de 13 plaatsen, maar dan moet je uw ogen toe doen tussen hun levering en 2001. Vanaf dan werden sie machienes ook wel betrouwbaar (eindelijk en gelukkig).
- e49memling
- Berichten: 720
- Lid geworden op: 27 feb 2006, 21:08
- Locatie: Vlaams Brabant-Pajottenland
Kwestie van betrouwbaarheid, en behalve met de T13, heb ik met alle Belgische Locomotieven + 40100 SNCF gereden:
Absolute toppers voor mij: als je ze juist behandeld: T21/27 (gerekend na hun kinderziekten, die ik ook heb meegemaakt)kort gevolgd door 22,23,25 dan met een tussenruimte, in volgorde T25-5, T26, T11/12, T18, SNCF40.100, T20, T16,T15
Absolute toppers voor mij: als je ze juist behandeld: T21/27 (gerekend na hun kinderziekten, die ik ook heb meegemaakt)kort gevolgd door 22,23,25 dan met een tussenruimte, in volgorde T25-5, T26, T11/12, T18, SNCF40.100, T20, T16,T15
denk da dit veruit de meest correcte en beste benadering zal zijne49memling schreef:Kwestie van betrouwbaarheid, en behalve met de T13, heb ik met alle Belgische Locomotieven + 40100 SNCF gereden:
Absolute toppers voor mij: als je ze juist behandeld: T21/27 (gerekend na hun kinderziekten, die ik ook heb meegemaakt)kort gevolgd door 22,23,25 dan met een tussenruimte, in volgorde T25-5, T26, T11/12, T18, SNCF40.100, T20, T16,T15
