psychotechn. testen en taaltest Frans mondel. anno 2009 ?

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Plaats reactie
bientjeb

psychotechn. testen en taaltest Frans mondel. anno 2009 ?

Bericht door bientjeb »

Hoi,

ik heb hier al wat zitten surfen maar nog niet zoveel teruggevonden. Zijn er mensen die weten waar ik mij precies mag aan verwachten volgende week, wat betreft vermelde testen ? Zijn het ook de klassieke psychotechnische testen zoals : cijferreeksen aanvullen, logisch denken, rekenvragen, geheugentesten enz..... die we voorgeschoteld zullen krijgen ? Ik zou mij eigenlijk graag nog wat voorbereiden daarop, want al veel te lang geleden dat ik dit nog eens gedaan heb. Tips of bepaalde sites ofzo altijd welkom om me in sneltempo voor te bereiden...
Wat de taaltesten betreft : Iemand recent die testen gedaan ? Waaraan mag ik mij verwachten voor dat mondeling ? (eerste keer)

Graag asap reactie aub ! Hartelijk dank op voorhand ! Groetjes,

Bientje
bientjeb

corr. vorig bericht : TESTEN TREINBEGELEIDER..... tips ?

Bericht door bientjeb »

Hoi,

ik heb hier al wat zitten surfen maar nog niet zoveel teruggevonden. Zijn er mensen die weten waar ik mij precies mag aan verwachten volgende week, wat betreft de tweede testen : psychotechnische testen en mondeling Frans ? Zijn het ook de klassieke psychotechnische testen zoals : cijferreeksen aanvullen, logisch denken, rekenvragen, geheugentesten enz..... die we voorgeschoteld zullen krijgen ? Ik zou mij eigenlijk graag nog wat voorbereiden daarop, want al veel te lang geleden dat ik dit nog eens gedaan heb. Tips of bepaalde sites ofzo altijd welkom om me in sneltempo voor te bereiden...
Wat de taaltesten betreft : Iemand recent die testen gedaan ? Waaraan mag ik mij verwachten voor dat mondeling ? (eerste keer)

Graag asap reactie aub ! Hartelijk dank op voorhand ! Groetjes,

Bientje
Plaats reactie