Overlijdensberichten

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Plaats reactie
Trammist

Overlijdensberichten

Bericht door Trammist »

Post hier overlijdensberichten van interessante mensen uit de wereld van de treinliefhebberij.

Vrijdag 15 mei 2009, is Stephan Vandendriessche, treinbegeleider uit Oostende, gestorven aan een hersenbloeding, na zeer lange tijd zwaar ziek te zijn geweest. Eerst longkanker, waar hij tijdelijk van genezen van werd verklaard, maar niet veel later stelde men 2 hersentumoren vast met uitzaaiingen tot... de nieren.

Vredig heengaan is wat anders...

Stephan Vandendriessche was o.m. bekend op Skyscrapercity.com, waar hij mede oprichter van was als 'De Snor', en hij was ook bekend bij o.m. BTTB en Stoomcentrum Maldegem. Ook op dit forum heeft hij enige dingen gepost, onder de gebruikersnaam 'Grumpy'.

Zo zag 'ie eruit, bovenop een Rotterdamse wolkenkrabber... Afbeelding
rail s

Re: Overlijdensberichten

Bericht door rail s »

godverdomme "de snor" is overleden, een icoon op skyscrapercity, nooit gekend maar zijn post's altijd met veel interesse gelezen...

Nu is zijn pijn ten minste over...
Trammist

Bericht door Trammist »

Vandendriessche was kennelijk niet echt bekend hier...
Dietrich

Bericht door Dietrich »

Ik ken enkel de naam "De Snor" van de weinige keren dat ik op Skyscrapercity zat. Verder heb ik hem nooit gekend.
timothy_Vermeulen

Bericht door timothy_Vermeulen »

spijtig genoeg niet gekend.
groentje

Bericht door groentje »

Ik heb mijn zegje al gedaan op SSC. Inderdaad zeer spijtig, maar nu is hij tenminste van alle pijn verlost.
Trammist

Bericht door Trammist »

Donderdag 19 oktober omstreeks 23 uur, is Vanessa Lapierre, treinbegeleidster gestationeerd te depot Charleroi, om het leven gekomen in een tragisch ongeluk, nl. de ontsporing van een AM.96-treinstel, naderbij het station van Mons (Bergen).

Mijn oprechte deelneming met haar nabestaanden, vrienden en familieleden.
fitnessboy

Bericht door fitnessboy »

erg , mijn oprechte betuiging aan de familie
Plaats reactie