HILARISCH!!!! ff te dicht tegen de Weed Free gelopen???Jonathan schreef:Je zou volgens mij zelf kunnen verschieten van de DLC-claxon en dan als spotter (met of zonder je toestel) op de sporen vallen en overeden worden door de aankomende DLC-dieselloc. Je speelt met mensenlevens, weet je
Lijn Hasselt-Tongeren maandag 15/05
Hehe, in tegenstelling tot dat van gisteren ben ik het hier volledig met je eenspaljas schreef:HILARISCH!!!! ff te dicht tegen de Weed Free gelopen???Jonathan schreef:Je zou volgens mij zelf kunnen verschieten van de DLC-claxon en dan als spotter (met of zonder je toestel) op de sporen vallen en overeden worden door de aankomende DLC-dieselloc. Je speelt met mensenlevens, weet je

Overigens: als die hobbyist op de sporen KAN vallen, stond hij überhaupt al vééééééééééééééééél te dichtbij...
Groetjes,
Steamer
En wa gade zeggen wover?
Om nog is ff terug te komen , als ge op de sporen moogt komen hebde normaal een veiligheidsexamen afgelegd en hebde normaal een paske van spoorbetreder op zak!En ik heb daaruit geleerd dat me minsten anderhalve meter van het spoor moet blijven ZEKER bij een passerende trein!!!!Dus hoe kunde er dan opvallen
Vind het nog altij de grap van de maand 

Om nog is ff terug te komen , als ge op de sporen moogt komen hebde normaal een veiligheidsexamen afgelegd en hebde normaal een paske van spoorbetreder op zak!En ik heb daaruit geleerd dat me minsten anderhalve meter van het spoor moet blijven ZEKER bij een passerende trein!!!!Dus hoe kunde er dan opvallen

"Bel de Civiele Bescherming, het Amerikaans leger, DVI, DOVO, de sjampetter en VTM-nieuwsredactie want er heeft er hier ene voor de grap 5 seconden zijn rode lichten opgezet"Concurrent schreef:En wa gade zeggen wover?
Vooral rustig blijven in deze situatie en zeker uw naam niet vergeten te zeggen want mss krijg je wel een speldje van Koning Albert ll wegens moed en zelfopoffering.
Sterkte!