ICE Accident nearby Leuven ?

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
Wupperrail

ICE Accident nearby Leuven ?

Bericht door Wupperrail »

Hello,

yesterday evening I took the ICE 17 from Brussels to Cologne.
After approx. 20 min nearby Herent/Leuven something crashed into the ICE.
The windscreen, the nose and a window on the right side has been damaged.
The police arrived and they have spoken about a suicide.
After 2 hours all passengers had to leave the train and have been transferred to Leuven.

Does somebody know more about this accident ?

Groetjes
Andreas
Steven

Re: ICE Accident nearby Leuven ?

Bericht door Steven »

I was driving a train from Liege to Brussels and i have been informed about the accident by traffic control. There was a accident with a person they told me. So i think it was a suicide (not confirmed).
So i think you allready have all the information availble.
eagleheart
Contacteer:

Bericht door eagleheart »

zijn hier foto's van?
Steven

Bericht door Steven »

Neen niet zover ik weet, de trein stond dan ook stil op een slechte plaats, lijn 36N tussen Herent en Leuven ter hoogte van de brug over het water (net voorbij de brug kant Leuven). Moet ook niet,aan zo een persoonsongeval is niet veel te zien uitgezonderd een lichaam (of delen) dat afgedekt is. Er zijn bijna dagelijks ongevallen van deze aard.
kika

Bericht door kika »

eagleheart schreef:zijn hier foto's van?
Misschien is het meer op z'n plek om je af te vragen hoe het met de machinist gaat of met de mensen die voorin zaten (als ze op zijn vingers mochten kijken)? Het is geen pretje om zoiets mee te maken.
Wimpie

Bericht door Wimpie »

wat ik me eigenlijk afvraag, is als je nu als leek dit mee maakt waar je psychologische hulp kan aanvragen, en of je bestraft kan worden

greetz
Mark7758
Contacteer:

Bericht door Mark7758 »

Als je terplekke bent als het gebeurt. Dan komt vanzelf de politie jou om opheldering vragen wat er is gebeurd.
Als het dan goed is wordt je vanzelf in contact gebracht met psychologische hulp. Zo niet dan meld je het bij de politie dat het door je hoofd spookt dan wordt het geregeld. (Ze horen je het minimaal te vragen. Als getuige en als slachtoffer van het feit dat je zo iets gezien heb.)
Persoonllijk hoef ik het niet nog een keer mee te maken. Dus heb respect voor die mensen die zoiets hebben meegemaakt of zoiets moeten verwerken.
Treinen op tijd laten rijden is niet moeilijk.
Alleen die reizigers maken het zo lastig.
HLE 2302

Bericht door HLE 2302 »

Mark7758 schreef:Als je terplekke bent als het gebeurt. Dan komt vanzelf de politie jou om opheldering vragen wat er is gebeurd.
Als het dan goed is wordt je vanzelf in contact gebracht met psychologische hulp. Zo niet dan meld je het bij de politie dat het door je hoofd spookt dan wordt het geregeld. (Ze horen je het minimaal te vragen. Als getuige en als slachtoffer van het feit dat je zo iets gezien heb.)
Persoonllijk hoef ik het niet nog een keer mee te maken. Dus heb respect voor die mensen die zoiets hebben meegemaakt of zoiets moeten verwerken.
ik heb niks van hulp gezien 2 jaar geleden ... :P
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Plaats reactie