Wonen tegen de rails

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
lander

Wonen tegen de rails

Bericht door lander »

Gedag,

Ik ben op zoek naar getuigenissen van mensen die vlak naast een spoorweg wonen.
Kent iemand van jullie zo'n mensen?
Het liefst echt dicht tegen de rails, niet met nog een 30-m diepe tuin ertussen...

dank alvast

lander,

laat mij graag iets weten

(02/5566824)
jonas

Re: Wonen tegen de rails

Bericht door jonas »

Oké wij wonen langs de rails maar wel met die 30m tuin ertussen. Het is ook geen drukke spoorweg waardoor het niet al teveel stoort. In het begin als we er gingen wonen was het vooral wennen aan de goederentreinen 's nachts. Maar na een maand was ik het gewoon en kon ik doorslapen.

Vrienden wonen echt vlak naast de rails. Als ik daar op bezoek kom merk ik het ook veel meer dan bij ons thuis dus het is inderdaad nog een groot verschil. Maar ik gok dat ik het ook daar gewoon zou worden.
lander

Bericht door lander »

zou ik die vrienden eventueel eens kunnen spreken dan? (via telefoon of bezoekje?)
Waar wonen die precies?

Ik werk voor de krant, vandaar...
jonas

Bericht door jonas »

lander schreef:zou ik die vrienden eventueel eens kunnen spreken dan? (via telefoon of bezoekje?)
Waar wonen die precies?

Ik werk voor de krant, vandaar...
Is het voor een artikel dan? Ik zal eens vragen of ze interesse hebben en dan geef ik jou gegevens wel door. Je hoort het vanzelf.
lander

Bericht door lander »

zou inderdaad voor artikel zijn.
laat maar iets weten!

dank
OMC

Bericht door OMC »

Ik weet niet of je er iets mee bent maar hier gaan we dan: ik woon al 16 op een vijftigtal meter van een drukke goederenlijn die ik vanuit mijn tuin kan zien en rechtstreeks uitgeeft op de achtergevel van mijn huis. Geluid en trillingen zijn hier zeer goed waar te nemen, evenals het lawaai van de luchthaven van Deurne.
Joris
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
Ik woon ook langs de spoorlijn (L59), maar eveneens met een grote tuin ertussen...
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
trainfreak

Bericht door trainfreak »

Wij woonden vroeger ook tegen de spoorweg. Er lag enkel een straat en een parkeerplaats voor 1 auto tussen.
Wimpie

Bericht door Wimpie »

Hallo lander,

Ben Wim, ambulancier en woon nog geen 1m van de spoorwegen, mijn living staat letterlijk op 2m van de sporen, moest je zin hebben om eens op bezoek te komen laat maar iets weten want kom niet veel op internet. Ik woon op de spoorlijn L89 van Denderleeuw naar Zottegem en verder... Ik woon op 2m van sporen, en 50m van een station :d

Greetz Wimpie
Laatst gewijzigd door Wimpie op 02 dec 2009, 17:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Trammist

Bericht door Trammist »

@Wimpie: adressen en telefoonnummer stuur je beter door via Personal Message (PM)...

Google is watching.
Wimpie

Bericht door Wimpie »

Trammist schreef:@Wimpie: adressen en telefoonnummer stuur je beter door via Personal Message (PM)...

Google is watching.
thanks voor de tip is aangepast
Plaats reactie