Klimaat biljet

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
Wimpie

Klimaat biljet

Bericht door Wimpie »

Klimaatmanifestatie : "Loop storm voor het klimaat"

De manifestatie is de aanloop naar de Klimaatconferentie van de top van Kopenhagen. In de Deense hoofdstad vinden dan de onderhandelingen plaats die moeten beslissen over een opvolger voor het Verdrag van Kyoto en over de toekomst van onze planeet.

NMBS ondersteunt de Klimaatcoalitie en voorziet een Klimaatbiljet : voor 8,00 EUR spoor je op 5 december 2009 heen-en terug vanuit elke Belgisch station naar onze hoofdstad.

Aspraak zaterdag 5 december 2009 om 14u aan het Luxemburgplein in Brussel
dentheo

Re: Klimaat biljet

Bericht door dentheo »

Wimpie schreef:Klimaatmanifestatie : "Loop storm voor het klimaat"

De manifestatie is de aanloop naar de Klimaatconferentie van de top van Kopenhagen. In de Deense hoofdstad vinden dan de onderhandelingen plaats die moeten beslissen over een opvolger voor het Verdrag van Kyoto en over de toekomst van onze planeet.

NMBS ondersteunt de Klimaatcoalitie en voorziet een Klimaatbiljet : voor 8,00 EUR spoor je op 5 december 2009 heen-en terug vanuit elke Belgisch station naar onze hoofdstad.
Gierigheid..... ik hoopte naar Kopenhagen... ik wil daar nog wel even naartoe (niet om te betogen)
Theo
Groeten vanop de Heide
treinbruno

Bericht door treinbruno »

het is ook weer shoppingbiljet in de weekends van december en januari en de kerstvakantie :) 9€ H/T, 13€ H/T in 1e classe
het zou nog erg zijn als het shoppingbiljet goedkoper was als dat klimaatbiljet :P
Afbeelding
Terminus

Bericht door Terminus »

Iemand een idee met welk materieel de speciale trein Brussel-Kopenhagen gaat rijden?
Trammist

Bericht door Trammist »

deredactie.be + filmpje met de trein!

za 05/12/2009 - 11:56 In Brussel zijn 400 politici, wetenschappers en milieu-activisten met een "klimaattrein" vertrokken naar Kopenhagen. De Deense hoofdstad is vanaf maandag het toneel voor de grote Wereldklimaattop.

Tijdens de trip zullen de reizigers onder meer debatteren over de invloed van de transportsector op de klimaatsverandering en de duurzame mobiliteit.

Volgens de organisatoren is het spoorverkeer met de lage CO2-uitstoot en als massavervoermiddel een efficiënte oplossing voor duurzaam transport. Aan boord zijn onder meer staatssecretaris van Mobiliteit Etienne Schouppe (CD&V).
treinbruno

Bericht door treinbruno »

dat zijn CNL rijtuigen :)
Afbeelding
Dirk Jumper

Bericht door Dirk Jumper »

Gisteren stonden 2715 & 2725 in Welkenraedt. Ik heb nog gedacht dat die daar niet gewoon zo staan. Helaas zag ik al toe laat dat de trein vandaag gaat. Ik heb hij kunnen fotograferen:-(

mvg
Dirk
Plaats reactie