@ Melle: de reden van zijn bezoek weet ik ni precies, hij rijdt niet op eigen kracht omdat het niet toegelaten is dacht ik (op het Belgische net nog geen goedkeuring)
Albatros naar Schaarbeek
-
OMC
Re: Albatros nar Schaarbeek
Het gaat hier inderdaad over de 4806 met rijtuigen 4806-001 tem 4806-008, ik zal wrs niet de enige zijn met foto's want er stonden nog nieuwsgierigen in Essen, Kalmthout, Kapellen, Ekeren en verder 
@ Melle: de reden van zijn bezoek weet ik ni precies, hij rijdt niet op eigen kracht omdat het niet toegelaten is dacht ik (op het Belgische net nog geen goedkeuring)
- trainfreak
En er zullen ook geen (Belgische) bestuurders zijn met de kennis van de V250.OMC schreef: @ Melle: de reden van zijn bezoek weet ik ni precies, hij rijdt niet op eigen kracht omdat het niet toegelaten is dacht ik (op het Belgische net nog geen goedkeuring)
En de Nederlanders hebben ook maar een beperkte lijnkennis denkek?
-
OMC
Ik weet zelfs niet of er Belgen zijn die ermee mogen rijden wegens ontbrekende materieelkennis
Wat ik begrepen heb is dat die naar België is gegaan voor de toelatingsritten. Je kunt 'm de komende tijd dus waarschijnlijk kriskras door het land gaan verwachten. Of je daar nou blij van wordt is een tweede 
Is dat geen 'Fyra" trein ipv albatros.
Deze trein zal uitzonderlijk te zien zijn op lijn 12, omdat hij bestemd is voor de HSL 'lijn 4' naar Breda.
Deze trein zal uitzonderlijk te zien zijn op lijn 12, omdat hij bestemd is voor de HSL 'lijn 4' naar Breda.
de fura-verbinding wordt met albatrossen geredenodul schreef:Is dat geen 'Fyra" trein ipv albatros.
Wow, jouw foto's gaan er echt enorm goed op voorruit ! Prachtplaat, echt mooi hoe de zon in die hoek invalt op de liverei van de V250 ... zo lelijk zijn die dingen ook nog niet vind ik.OMC schreef:Foto genomen te Kijkuit om 12u44, ongeveer anderhalf uur later dan voorzien
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Ik dacht dat IANT of IBRU hem gingen leren ?trainfreak schreef:En er zullen ook geen (Belgische) bestuurders zijn met de kennis van de V250.OMC schreef: @ Melle: de reden van zijn bezoek weet ik ni precies, hij rijdt niet op eigen kracht omdat het niet toegelaten is dacht ik (op het Belgische net nog geen goedkeuring)
Het grootste deel van hun diensten zijn tenslotte op de benelux, zeker van IANT.
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Idd IANT (bestuurders) en IBRU (begeleiders) zullen in pool met nederland de diensten verzekeren.HLE 2302 schreef:Ik dacht dat IANT of IBRU hem gingen leren ?trainfreak schreef:En er zullen ook geen (Belgische) bestuurders zijn met de kennis van de V250.OMC schreef: @ Melle: de reden van zijn bezoek weet ik ni precies, hij rijdt niet op eigen kracht omdat het niet toegelaten is dacht ik (op het Belgische net nog geen goedkeuring)
Het grootste deel van hun diensten zijn tenslotte op de benelux, zeker van IANT.
greetz 2302
Van Wallorail geplukt:
Prochainement :
- Homologation des locomotives Siemens BR189/ES64 F4.
- Homologation de la première rame V250 HSA (Benelux).
Prochainement :
- Homologation des locomotives Siemens BR189/ES64 F4.
- Homologation de la première rame V250 HSA (Benelux).
-
HLD5531
De nieuwe metrostellen dus voor de verbinding Asd - FBMZ...... Geef mij maar nen ICE!
De homologatie van de ES64F4 vind ik een stuk interessanter eigenlijk... mooie machientjes zijn dat.
AlexNL schreef:De homologatie van de ES64F4 vind ik een stuk interessanter eigenlijk... mooie machientjes zijn dat.
In navolging van de tulpen en molenlok...een frieten en Manneke P. lok ?
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Vraagje: Als er geen machinist met én lijnkennis én materiaalkennis voor een bepaalde trein beschikbaar is, kan men dan als oplossing ergewoon twee machinisten opzetten, een met de lijnkennis, en een met de materiaalkennis...trainfreak schreef: En er zullen ook geen (Belgische) bestuurders zijn met de kennis van de V250.
Volgens mij wel, die met lijnkennis wordt dan "loods" genoemd.K V B schreef:Vraagje: Als er geen machinist met én lijnkennis én materiaalkennis voor een bepaalde trein beschikbaar is, kan men dan als oplossing ergewoon twee machinisten opzetten, een met de lijnkennis, en een met de materiaalkennis...trainfreak schreef: En er zullen ook geen (Belgische) bestuurders zijn met de kennis van de V250.
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide