gaat blijkbaar in Nederland niet over HSL, maar de veranderingen zijn lichtjes mislukt.>10:25 +17' Paris-Nord
| 11:50 +15' Brussel-Zuid
| 12:31 +15' Antwerpen-Centraal
| 13:35 +15' Rotterdam-Centraal Station
X Rotterdam-Centraal Station
| 13:55 +15' Den Haag-Hollands Spoor
X Schiphol
| 14:18 +15' Schiphol
O 13:43 +1:05 Amsterdam-Centraal Station
Railtime..toetsen of aardrijkskunde probleem ?
Railtime..toetsen of aardrijkskunde probleem ?
Laatst gewijzigd door dentheo op 29 dec 2009, 14:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Re: Railtime..totsen of aardrijkskunde probleem ?
Thalys 9323 wordt omgeleid in Nederland in verband met een brandmelding in de HSL tunnel, die achteraf onterecht bleek te zijn.
Re: Railtime..totsen of aardrijkskunde probleem ?
Mikos schreef:Thalys 9323 wordt omgeleid in Nederland in verband met een brandmelding in de HSL tunnel, die achteraf onterecht bleek te zijn.
Klopt maar waarom is hij dan in schiphol 15 minuten te laat ? Daar komt hij helemaal NIET...
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Re: Railtime..toetsen of aardrijkskunde probleem ?
Dat weet ik, ik reageerde alleen op je aanname dat hij niet over de HSL zou rijden 

Re: Railtime..totsen of aardrijkskunde probleem ?
Waarom zou hij daar niet komen ?dentheo schreef:Mikos schreef:Thalys 9323 wordt omgeleid in Nederland in verband met een brandmelding in de HSL tunnel, die achteraf onterecht bleek te zijn.
Klopt maar waarom is hij dan in schiphol 15 minuten te laat ? Daar komt hij helemaal NIET...
De Thalys die de normale weg volgt (langs de HSL) stopt in Schiphol.
De Benelux stopt ook in Schiphol.
Dus een Thalys die de oude weg volgt zal daar ook wel stoppen zeker ?
Re: Railtime..totsen of aardrijkskunde probleem ?
De X duidt op afgeschaft: Rotterdam C.S. en Schiphol zijn, volgens Railtime, beiden afgeschaft, maar Amsterdam C.S. niet. Volgens Teletekst stop hij daar trouwens wel. Als ik het goed begrijp is dentheos punt dat railtime last heeft van een storing met onbekende oorzaak.Adler schreef:Waarom zou hij daar niet komen ?dentheo schreef:Mikos schreef:Thalys 9323 wordt omgeleid in Nederland in verband met een brandmelding in de HSL tunnel, die achteraf onterecht bleek te zijn.
Klopt maar waarom is hij dan in schiphol 15 minuten te laat ? Daar komt hij helemaal NIET...
De Thalys die de normale weg volgt (langs de HSL) stopt in Schiphol.
De Benelux stopt ook in Schiphol.
Dus een Thalys die de oude weg volgt zal daar ook wel stoppen zeker ?
Re: Railtime..totsen of aardrijkskunde probleem ?
Klopt..alles rammelt zo'n beetje...tijden EN plaatsen...kika schreef:
De X duidt op afgeschaft: Rotterdam C.S. en Schiphol zijn, volgens Railtime, beiden afgeschaft, maar Amsterdam C.S. niet. Volgens Teletekst stop hij daar trouwens wel. Als ik het goed begrijp is dentheos punt dat railtime last heeft van een storing met onbekende oorzaak.
één uur tussen Antwerpen en Rotterdam (volgens dienstregeling ???) en op beide plaatsen toch maar +15 ???
dan een aankomsttijd in denhaag HS...een normale en dan met vertraging, maar normaal komt hij daar niet...
En dan de normale aankomsttijd voor Schiphol 14:18, waar komt die vandaan ?? 13:18 ??
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide