
Dit staat op railtime:
19:00 Door een technisch defect aan de bovenleiding tussen Denderleeuw en Gent-Sint-Pieters is het treinverkeer zwaar verstoord. De treinen worden omgeleid via de lijn 50.
Gisteren stond nochthans de 6202 in de bundel van Denderleeuw. Maarja, met al die opsplitsingen van tegenwoordig zullen ze hun evacuatiematerieel wel ergens anders moeten gaan zoeken zeker...Stef schreef:Op dit moment zitten mensen vast in de trein. Er zijn 2 diesellocs onderweg om de trein weg te slepen. Spotters moeten wel nog zoeken waar die trein precies staat![]()
Dit staat op railtime:
19:00 Door een technisch defect aan de bovenleiding tussen Denderleeuw en Gent-Sint-Pieters is het treinverkeer zwaar verstoord. De treinen worden omgeleid via de lijn 50.
Wie zegt dat die daar vandaag nog staat?13'erke schreef:Gisteren stond nochthans de 6202 in de bundel van Denderleeuw. Maarja, met al die opsplitsingen van tegenwoordig zullen ze hun evacuatiematerieel wel ergens anders moeten gaan zoeken zeker...Stef schreef:Op dit moment zitten mensen vast in de trein. Er zijn 2 diesellocs onderweg om de trein weg te slepen. Spotters moeten wel nog zoeken waar die trein precies staat![]()
Dit staat op railtime:
19:00 Door een technisch defect aan de bovenleiding tussen Denderleeuw en Gent-Sint-Pieters is het treinverkeer zwaar verstoord. De treinen worden omgeleid via de lijn 50.
Er staan er daar vrijwel altijd wel een paar de laatste tijd.trainfreak schreef:Wie zegt dat die daar vandaag nog staat?![]()
De 62'ers zijn niet meer van de nmbs he ... ze gaan die trein deze nacht gaan halen met de 77 van Gent Sint Pieters, ze zijn naar ginder met 5x2 motorwagens om de reizigers eraf te kunnen halen. Dus wat men schrijft van "met 2 diesels er heen" is niet juist.13'erke schreef:Gisteren stond nochthans de 6202 in de bundel van Denderleeuw. Maarja, met al die opsplitsingen van tegenwoordig zullen ze hun evacuatiematerieel wel ergens anders moeten gaan zoeken zeker...Stef schreef:Op dit moment zitten mensen vast in de trein. Er zijn 2 diesellocs onderweg om de trein weg te slepen. Spotters moeten wel nog zoeken waar die trein precies staat![]()
Dit staat op railtime:
19:00 Door een technisch defect aan de bovenleiding tussen Denderleeuw en Gent-Sint-Pieters is het treinverkeer zwaar verstoord. De treinen worden omgeleid via de lijn 50.
Ik schreef enkel neer wat ik op het journaal van 19u gehoord heb.2012 schreef:Dus wat men schrijft van "met 2 diesels er heen" is niet juist.
Het is in Wellen gebeurd. Zit maar eens 3u vast in M6'en zonder verwarming...trainfreak schreef: Wie zegt dat die daar vandaag nog staat?![]()
En zoals gezegd, die opsplitsingen...
En wie weet waar de trein juist staat ook..
Men heeft nog geluk dat L50 bijna parallel ligt.Dieselfreak schreef:Hoe lang blijft het treinverkeer op die lijn nog verstoord? Ik zou morgen de trein van 17 uur van Luik-Guillemins naar Gent-Sint-Pieters nemen.
Zonder nStef schreef:Het is in Wellen gebeurd. Zit maar eens 3u vast in M6'en zonder verwarming...trainfreak schreef: Wie zegt dat die daar vandaag nog staat?![]()
En zoals gezegd, die opsplitsingen...
En wie weet waar de trein juist staat ook..
Die trein komt normaalgezien om 36 minuten na het uur aan in Gent-Sint-Pieters, waar ik dan de trein naar Kortrijk van 57 na neem. Mis ik die, dan kan ik mogelijk nog de trein van 12 minuten later, om 9 minuten na het uur, nemen. Mis ik ook die, dan loop ik een uur vertraging op.trainfreak schreef:Men heeft nog geluk dat L50 bijna parallel ligt.
Omleiding langs deze lijn heeft een extra reistijd van 10-15 minuten, indien men vlot kan doorrijden.
Als je echt op tijd in Gent moet zijn zou ik toch maar een trein vroeger nemen...