MS75 825
HLE 2729 + M6
MS75 844
HLE 2701 + cabine

HLE 2729 + M6
MS75 844
HLE 2701 + cabine

2.
3.
4.
5.
6.
7.
Einde
Cabine Traxx
Mat'64 Plan V
Railion 6470
ICMm + Mat'64 Plan V
Cabine TGV Thalys PBKA
De Vrijheidstrein Mat'64 Plan T
Deel 2 : Railexpo Saint Ghislain
HLE 2351 + I11
HLD 5183
HLD 5212
HLE 2201
HLD 5212
HLD 5515
HLE 2201
HLD 6106
AM 96 548
HLR 8263
HLD 202020
CFL HLD 1603
HLD 5404
HLD 6242
HLE 1504
HLD 5001
HLE 1805
HLE 2115
HLE 5941
HLE 101 012
HLE 2713
HLD 7824
HLE 1202
HLE 2350
Loc 26.101
HLD 6266
MW 4120
HLR 9209
HLR 270005
HLD 7829
Klassiek
654
253
598
HLE 2115
HLE 2113 te Doornik / Tournai
TGV Thalys PBA 4539 te Antwerpen / Anvèrs
Edit :
Is dit niet een beetje gevaarlijk?
Het is misschien niet zo gevaarlijk, maar ik vind het nog al respectloos tegenover de bestuurder ... je staat naast een bundel buitendienst voor de fotografen, je mag daar op het spoor gaan liggen staan doen wat je wil ... en dan neem je het spoor waar een trein die in dienst staat en zo dadelijk richting jou gaat rijden ... doe dat dan van de achterkant ... dan is er geen gevaar, maar de voorkant ?melle schreef:Leuke reportage!
Maar..Is dit niet een beetje gevaarlijk?Op een spoor gaan staan waar een vertrekkensklaar staat?
Dan schrijf je dat er best bij. Een jaar geleden was er hier een hele discussie omdat iemand te dicht bij het spoor zou staan. Nu staat iemand 'erop'. Misschien moet je dan juist consequent zijn door te zeggen dat de meeste treinfotografen en anderen dit niet kunnen goedkeuren?Bibke schreef:Misschien heeft Wilson het aan de TB gevraagd
SLT VI
ICRm sliert
E-loc 1753
