De AGC Trein :
R3 : 41564 Aachen West (08.00) - Chatelet Formation (11.06) met 3' Dienststop Montzen, 29' Dienststop Ronet Formation
R4 : 41563 Chatelet Formation (21.30) - Aachen West (24.00 of 00.00) met 9' Dienststop Montzen
Deze trein is zwaar in de richting van België naar Duitsland (1800 T.+/-).
In de richting van Duitsland naar België weet ik niet meer de lading, maar om zeker te zijn zou ik mijn agenda controleren.
Lijn 24 Aken-west Montzen
Re: Lijn 24 Aken-west Montzen
Dertigtal opleggers met nuttige last max 25 Ton ??? dus -750 Ton ?junior schreef: Deze trein is zwaar in de richting van België naar Duitsland (1800 T.+/-).
In de richting van Duitsland naar België weet ik niet meer de lading, maar om zeker te zijn zou ik mijn agenda controleren.
1050 Ton voor de lege trein .. beste schatting.
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Re: Lijn 24 Aken-west Montzen
Hier volgen de datas van mijn agenda...dentheo schreef:Dertigtal opleggers met nuttige last max 25 Ton ??? dus -750 Ton ?junior schreef: Deze trein is zwaar in de richting van België naar Duitsland (1800 T.+/-).
In de richting van Duitsland naar België weet ik niet meer de lading, maar om zeker te zijn zou ik mijn agenda controleren.
1050 Ton voor de lege trein .. beste schatting.
41564 van de 07/10/2009 : P100, 16HG, 544M, 988T getrokken door 2818
41563 van de 08/10/2009 : G90 , 16HG, 544M, 1813T getrokken door 2808
Ik weet niet waroom de train opgedrukt was, in de regels opdruck is noodig vanaaf 1480T. "Retouren van de klant" aan boord, opleiding voor de DB Lokführer, 50% tractie op de trek-traxx, ... ?
Re: Lijn 24 Aken-west Montzen
16Hg kunnen 32 opleggers nemen, dus het verschil is inderdaad ongeveer de maximum nuttige last van een oplegger: +-25T .junior schreef:
41564 van de 07/10/2009 : P100, 16HG, 544M, 988T getrokken door 2818
41563 van de 08/10/2009 : G90 , 16HG, 544M, 1813T getrokken door 2808
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Re: Lijn 24 Aken-west Montzen
Die Schiebenlok zal inderdaad wel geweest zijn omwille van problemen met de lok, 50% tractie gok ik op....junior schreef:Hier volgen de datas van mijn agenda...dentheo schreef:Dertigtal opleggers met nuttige last max 25 Ton ??? dus -750 Ton ?junior schreef: Deze trein is zwaar in de richting van België naar Duitsland (1800 T.+/-).
In de richting van Duitsland naar België weet ik niet meer de lading, maar om zeker te zijn zou ik mijn agenda controleren.
1050 Ton voor de lege trein .. beste schatting.
41564 van de 07/10/2009 : P100, 16HG, 544M, 988T getrokken door 2818
41563 van de 08/10/2009 : G90 , 16HG, 544M, 1813T getrokken door 2808
Ik weet niet waroom de train opgedrukt was, in de regels opdruck is noodig vanaaf 1480T. "Retouren van de klant" aan boord, opleiding voor de DB Lokführer, 50% tractie op de trek-traxx, ... ?
K'heb da ook eens voor gehad op de helling met +/- 1300t, wegvallen van 50% tractie, en dan zijn ze me ook moeten komen opdrukken