Lelijkste loc
Lelijkste loc
Deze loc zag me de inspiratie voor deze topic te openen. De G2000 is qua model sowieso al geen pareltje laat staan als je er zo een kleurschakeringen opzet...
Bij deze zou ik graag is willen weten wat jullie de lelijkste loc vinden (zowel binnen als buitenland)? Dus een lelijke loc qua model ofwel een mooie model van loc maar met een lelijke kleurschakering.
Bij deze zou ik graag is willen weten wat jullie de lelijkste loc vinden (zowel binnen als buitenland)? Dus een lelijke loc qua model ofwel een mooie model van loc maar met een lelijke kleurschakering.
Re: Lelijkste loc

Zo, heb ik ook eens even gal kunnen spuwen over deze dingen die altijd hier maar verheerlijkt worden.

de euro 4000's en de G2000's met zo'n halve stuurpost .. die die hier rondrijden vind ik best ok
greetz 2302
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Hoi,
Persoonlijk vind ik de Class 66 een lelijke loc om dat het model voor mij op niks trekt.
Lukas
Persoonlijk vind ik de Class 66 een lelijke loc om dat het model voor mij op niks trekt.
Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
reeks 60 met zijn platte neus vind ik maar een gedrocht
van buitenlandse trein vind ik BR232 tegenvallen en een echt mislukte kleurstelling was in mijn ogen de fortis-thalys

van buitenlandse trein vind ik BR232 tegenvallen en een echt mislukte kleurstelling was in mijn ogen de fortis-thalys

die ave vind ik nog meevallen, maar de eens zo mooi blauwe bovenleidingspalen zijn vieze gedrochten geworden zo te zien 

Ja die AVE vind ik stukken mooier dan dat Fyra misbaksel inderdaad!
Walgelijk apparaat is het, bah 

Fles schreef: Walgelijk apparaat is het, bah
- Bijlagen
-
- fyra.jpg (24.75 KiB) 7103 keer bekeken
Hm, is dat de Fyra?
Vogelbekdier is trouwens wel interessant dier. Enige zoogdier wat eieren legt en mannetjes hebben een giftige spoor aan hun poten. Die snavel is nuttig bij het zoeken naar voedsel in het modderige water waarin hij leeft.
Wat zo'n uitsteeksel bij de Fyra voor nut heeft weet ik niet...kan me niet voorstellen dat het de airodynamica bevorderd eigenlijk.
Groeten,
Marianne

Vogelbekdier is trouwens wel interessant dier. Enige zoogdier wat eieren legt en mannetjes hebben een giftige spoor aan hun poten. Die snavel is nuttig bij het zoeken naar voedsel in het modderige water waarin hij leeft.
Wat zo'n uitsteeksel bij de Fyra voor nut heeft weet ik niet...kan me niet voorstellen dat het de airodynamica bevorderd eigenlijk.
Groeten,
Marianne

Ik vrees dat de Fyra grote problemen in de winter zal hebben met dat groot gat vooraan.
Hierbij denk ik in eerste instantie aan fijne sneeuw die binnendringt.
Hierbij denk ik in eerste instantie aan fijne sneeuw die binnendringt.
Dat gat valt best mee hoor in omvang, het is enkel zo dat het door de neus nogal benadrukt is. Bij een break is de opening (bewegingsvrijheid) rond de GF-koppeling niet veel kleiner maar doordat de break een totaal andere neus heeft krijg je natuurlijk een ander effect.
De FYRA is idd de lelijkste.
Groet, Wilson HLE 11 gek
http://www.youtube.com/wilsonhonda
http://www.youtube.com/wilsonhonda
De Traxx, G2000 en de Fyra vind ik de lelijkste, allemaal moderne locs.
De oude lijndiesels van de NMBS waren echt super, zowel qua uiterlijk als sound.
De oude lijndiesels van de NMBS waren echt super, zowel qua uiterlijk als sound.