Ruhrtalbahn op lijn 12
Ruhrtalbahn op lijn 12
Vanmorgen iets na negen, Ruhrtalbahn door Kalmthout richting NL met bordeaux ketelwagens.
Nooit gezien hier.
1) Nieuw transport, of heb ik die altijd gemist ?
2) Ik heb niet gezien of het een met brede stuurkabine was of assymmetrisch , wel volledig blauw met zilver (wit ?)
2) Zijn bordeaux ketelwagens dec Pools (iemand heeft me dat ooit vertelt) ?
Nooit gezien hier.
1) Nieuw transport, of heb ik die altijd gemist ?
2) Ik heb niet gezien of het een met brede stuurkabine was of assymmetrisch , wel volledig blauw met zilver (wit ?)
2) Zijn bordeaux ketelwagens dec Pools (iemand heeft me dat ooit vertelt) ?
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Re: Ruhrtalbahn op lijn 12
Zal waarschijnlijk een G2000 geweest zijn volgens de beschrijving die je gaf. Kan de V204 of de V206 zijn, maar over welke trein het gaat heb ik absoluut geen idee. Dacht dat RTB in België enkel een staalertstrein van en naar Lillo reed.
Was inderdaad en G2000, maar smalbek of breedbek heb ik niet gezien.OMC schreef:Zal waarschijnlijk een G2000 geweest zijn volgens de beschrijving die je gaf. Kan de V204 of de V206 zijn, maar over welke trein het gaat heb ik absoluut geen idee. Dacht dat RTB in België enkel een staalertstrein van en naar Lillo reed.
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
- trainfreak
Je hebt er met een cabine over de volledige breedte, en je hebt er met een cabine euh niet over de volledige breedteFles schreef:Zijn er verschillende soorten van die lelijkerds??

Breed:
Dan heb je die nieuwe serie 70 (GE) van Freightliner (UK) nog niet gezien. Zoek maar eens op het net.Fles schreef:Zijn er verschillende soorten van die lelijkerds??
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Die brede worden hier soms weleens "tuinhuisjes" genoemd, omdat je naar alle 4 de kanten ramen hebttrainfreak schreef:Je hebt er met een cabine over de volledige breedte, en je hebt er met een cabine euh niet over de volledige breedteFles schreef:Zijn er verschillende soorten van die lelijkerds??![]()

- trainfreak
Of breedbekkikker, maar ik heb liever mijn variant: breedsmoelkikkerFles schreef:Die brede worden hier soms weleens "tuinhuisjes" genoemd, omdat je naar alle 4 de kanten ramen hebttrainfreak schreef:Je hebt er met een cabine over de volledige breedte, en je hebt er met een cabine euh niet over de volledige breedteFles schreef:Zijn er verschillende soorten van die lelijkerds??![]()
Maar lelijke dingen zijn en blijven het

-
eigenlijk moet je trainsport zeggen die de loks van RTB gebruikt om in Belgie te rijden en vice versa. Vandaar dat de locs ook van twee logo's voorzien zijn. Het RTB logo (meestal het grootste) en het trainsportlogo.
ik heb rtb al een paar keer zien toekomen en vertrekken met een keteltrein vanaf de waaslandhaven. (Als mij niet vergis was dat een trein voor Polen. Ben er niet 100% zeker van) En soms komen ze
te voorschijn met een autotrein van ford op de waaslandhaven.
te voorschijn met een autotrein van ford op de waaslandhaven.