Beringen en Zonhoven krijgen stopplaatsen
-
Re: Beringen en Zonhoven krijgen stopplaatsen
Dat wordt dan Beringen-Dorp of Beringen-Centrum of zo? Of gaat het huidig station Beringen hernoemd worden wellicht?
Dat komt nog niet duidelijk uit dat artikel. Maar het is interessant genoeg om dit te volgen 

Ik vermoed dat het huidige Beringen terug Beverlo wordt, en er een nieuw station Beringen komt. Maar wellicht is dat alles gewoon nog niet beslist.
-
Met mijn slecht karakter kan ik niet laten me af te vragen of dit een eerste voorbode is van aankomende verkiezingen, of een ander soort politiek maneuver.
Maar als het echt waar moest zijn: prima, prima, bravo! Limburg is inderdaad lang genoeg achteropgesteld, er mocht daar al wel eens iets gebeuren. Niet dat het elders allemaal rozegeur en maneschijn is, natuurlijk.
Maar als het echt waar moest zijn: prima, prima, bravo! Limburg is inderdaad lang genoeg achteropgesteld, er mocht daar al wel eens iets gebeuren. Niet dat het elders allemaal rozegeur en maneschijn is, natuurlijk.
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
De halte Beverlo (Korspelsesteenweg) (bestaat nog maar van de jaren 80) blijft gewoon behouden.
Vroeger had men in Beringen-mijn (+ 1986)) en in Beringen (Koerselsesteenweg) een station. Op deze laatste locatie komt terug een halte. Beide locaties liggen vrij ver van elkaar wanneer men de trein wil nemen.
Vroeger had men in Beringen-mijn (+ 1986)) en in Beringen (Koerselsesteenweg) een station. Op deze laatste locatie komt terug een halte. Beide locaties liggen vrij ver van elkaar wanneer men de trein wil nemen.
-
- Contacteer:
hoi,
Zou wel handig zijn, zo een station tegen het centrum. tegenover nu 10 km van het centrum:)
Zou wel handig zijn, zo een station tegen het centrum. tegenover nu 10 km van het centrum:)
Fan van de 55'ers en de 18'ers!
http://users.telenet.be/eagleheartstori ... elkom.html
http://users.telenet.be/eagleheartstori ... elkom.html
het bewuste artikel is jammer genoeg niet meer leesbaar 

Nog wel langs deze linkSteven schreef:het bewuste artikel is jammer genoeg niet meer leesbaar

op deredactie moet je bij het inlinken altijd 'permalink' kiezen, want de gewone URL in de adresbalk vervalt na enkele dagen.
-
Dit zijn geen ballonnetjes die één of andere politieker oplaat maar concrete plannen. De kans dat beide stations er werkelijk komen is zeer reëel.jan_olieslagers schreef:Met mijn slecht karakter kan ik niet laten me af te vragen of dit een eerste voorbode is van aankomende verkiezingen, of een ander soort politiek maneuver.