ECR Traxxen
-
- Berichten: 47
- Lid geworden op: 06 jun 2009, 11:34
- Locatie: Std
- Contacteer:
ECR Traxxen
Hallo,
Ik zie op diverse Franse fora dat de ECR Traxxen al behoorlijk actief zijn in het Franse vrachtverkeer.
Ik vroeg me af zijn ze ook al in Belgie actief? Zo ja, waar?
Bvd,
Peter
Ik zie op diverse Franse fora dat de ECR Traxxen al behoorlijk actief zijn in het Franse vrachtverkeer.
Ik vroeg me af zijn ze ook al in Belgie actief? Zo ja, waar?
Bvd,
Peter
De groeten uit Nederlands Limburg.
Re: ECR Traxxen
ECR werkt samen met b-cargo. Hun locomotieven zitten op dezelfde lijnen als onze reeks 29, voornamelijk Antwerpen-Frankrijk 

Re: ECR Traxxen
Zijn er al ECR traxxen in Belgie geweest ? En mogen onze 29 al in Frankrijk ???Shrek schreef:ECR werkt samen met b-cargo. Hun locomotieven zitten op dezelfde lijnen als onze reeks 29, voornamelijk Antwerpen-Frankrijk
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Re: ECR Traxxen
2x jadentheo schreef:Zijn er al ECR traxxen in Belgie geweest ? En mogen onze 29 al in Frankrijk ???

Er zijn wel wat probleempjes ( http://www.dailymotion.com/video/xc2b85 ... le-po_tech ) maar ze rijden toch soms

Re: ECR Traxxen
Reeks 29? Zijn er die ook al.
Ken alleen de Reeks 28, zijn ze vergelijkbaar met elkaar?
Groeten,
Marianne
Ken alleen de Reeks 28, zijn ze vergelijkbaar met elkaar?
Groeten,
Marianne



Re: ECR Traxxen
Het grootste verschil is dat de reeks 29 toegelaten is in Frankrijk, dus ook kan rijden onder 25kv, en ook een KVB bak bezit.Marianne schreef:Reeks 29? Zijn er die ook al.
Ken alleen de Reeks 28, zijn ze vergelijkbaar met elkaar?
Groeten,
Marianne
Greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Re: ECR Traxxen
Ja, alleen de software verschilt voor zover ik weetMarianne schreef:Reeks 29? Zijn er die ook al.
Ken alleen de Reeks 28, zijn ze vergelijkbaar met elkaar?

Re: ECR Traxxen
Heeft reeks 28 ook een panto voor 25 kV ?Shrek schreef:Ja, alleen de software verschilt voor zover ik weetMarianne schreef:Reeks 29? Zijn er die ook al.
Ken alleen de Reeks 28, zijn ze vergelijkbaar met elkaar?
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Re: ECR Traxxen
Tuurlijk, is een 4 spanningsloc: 1.5, 3, 15 en 25 kVHLE 2302 schreef:Heeft reeks 28 ook een panto voor 25 kV ?Shrek schreef:Ja, alleen de software verschilt voor zover ik weetMarianne schreef:Reeks 29? Zijn er die ook al.
Ken alleen de Reeks 28, zijn ze vergelijkbaar met elkaar?
Zie ook http://nl.wikipedia.org/wiki/HLE_28_%28Bombardier%29
Re: ECR Traxxen
Is nogal wat anders dan de 18, duurt al een jaar om te tunen. Die 29 komt en is vrij snel klaar om te bollen.
Re: ECR Traxxen
Ik heb ook die indruk dat met E-loc 18 er vollop gesukkeld wordt en de Traxx'en 28 en 29 quasi onmiddellijk ingeschakeld worden, zonder al te grote problemen...
Heb jij respect, dan krijg je respect terug...
Re: ECR Traxxen
De traxx is volgens mij redelijk "standaard" geen speciale eisen , is maar een huurlok.LML schreef:Ik heb ook die indruk dat met E-loc 18 er vollop gesukkeld wordt en de Traxx'en 28 en 29 quasi onmiddellijk ingeschakeld worden, zonder al te grote problemen...
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Re: ECR Traxxen
Aan een huurloc is nog zelden werk, alle proeven zijn vooraf in principe gebeurd, de eigenaar en dus verhuurfirma heeft dat allemaal gedaan vooraf, zoniet heeft het weinig zin locs in huur aan te bieden. De klant wil ze onmiddellijk gebruiken.
Als je bij een autoverhuurbedrijf gaat hoop je toch ook op slag een auto te krijgen die in orde is en waar men dus niet moet aan gaan sleutelen voor een paar weken of maanden.
Als je bij een autoverhuurbedrijf gaat hoop je toch ook op slag een auto te krijgen die in orde is en waar men dus niet moet aan gaan sleutelen voor een paar weken of maanden.
Re: ECR Traxxen
Als je een prototype besteld dan krijg je er één....Steven schreef:Aan een huurloc is nog zelden werk, alle proeven zijn vooraf in principe gebeurd, de eigenaar en dus verhuurfirma heeft dat allemaal gedaan vooraf, zoniet heeft het weinig zin locs in huur aan te bieden. De klant wil ze onmiddellijk gebruiken.
Als je bij een autoverhuurbedrijf gaat hoop je toch ook op slag een auto te krijgen die in orde is en waar men dus niet moet aan gaan sleutelen voor een paar weken of maanden.
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide