overweg13 schreef:
Ik begrijp echt niet waarom iedereen altijd stelt dat je nooit antwoord krijgt van de NMBS-klantendienst. Ik heb er meer dan 30 jaar ervaring mee, en zou op dit ogenblik een vrij lijvig boek kunnen samenstellen met mijn klachten en de antwoorden van de NMBS. Er wordt dus wel degelijk geantwoord, onlangs nog i.v.m. het verdwijnen van de halveprijskaart. Ik had dat antwoord op een kleine week tijd, ook al was het eigenlijk niet ter zake, omdat er nu eenmaal geen argumenten te vinden zijn voor de afschaffing.
Dan is er misschien nu iets veranderd.
Op emails heb ik in elk geval nooit een antwoord gekregen, dat heb ik dus vlug opgegeven.
Op die bewuste Cxxx formulieren, waarvan ik er tientallen heb verstuurd heb ik elke keer antwoord gekregen, zij het dan na minstens 8 weken wachten en meestal was het antwoord naast de kwestie.
De enige keren dat ik een zeer gedetailleerd antwoord heb gekregen was nadat ik de ombudsman had gecontacteerd.
Van het nieuwe online formulier heb ik nog geen gebruik gemaakt, dus daar kan ik niets over zeggen.