Eurosong

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Trainspotterke

Eurosong

Bericht door Trainspotterke »

enrico

Bericht door enrico »

omg :D wat een lieke
Nonkelronnie

Bericht door Nonkelronnie »

Over de tekst is duidelijk nagedacht
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Wat een dikkenekken, zou ik zeggen!
MaiKeg

Bericht door MaiKeg »

En het ergste van al is dat die kiekens nog in de finale zijn geraakt, terwijl Kate Ryan mocht afdruipen.

Grtz,
Maikel
groentje

Bericht door groentje »

Die kerels hebben gewoon Eurosong bekeken zoals het is: een grap. Toffe gasten, moet ik zeggen :wink:
Hoewel ik liefst BiH zag winnen :roll:
Tim

Bericht door Tim »

Van mijn part moet België zelfs niet meer deelnemen aan Eurosong. Als je ziet welk nummer er nu gewonnen heeft... het nummer op zich is niet slecht maar is helemaal geen Eurosong genre.
Maar wat ik het ergste vind is dat dat stuk onbenul van een Anciaux daar € 60000 aan besteed heeft. Geld dat veel beter ergens anders voor zou gebruikt worden...
1607

Bericht door 1607 »

Tim schreef:Van mijn part moet België zelfs niet meer deelnemen aan Eurosong. Als je ziet welk nummer er nu gewonnen heeft... het nummer op zich is niet slecht maar is helemaal geen Eurosong genre.
Maar wat ik het ergste vind is dat dat stuk onbenul van een Anciaux daar € 60000 aan besteed heeft. Geld dat veel beter ergens anders voor zou gebruikt worden...
60.000? neen het waren er 120.000 :roll:
Wover

Bericht door Wover »

jama pas op, da zijn de echte artiesten waar België naar buiten mee moet komen e! Die mensen gaan het maken in het buitenland!

:roll:
trainfreak

Bericht door trainfreak »

Wover schreef:da zijn de echte artiesten waar België naar buiten mee moet komen e!
Echte artiesten? Zoals? :roll:
Concurrent

Bericht door Concurrent »

Eddy Wally he :lol: :lol: :lol:

Kvind ook dat ze beter Nathalia of zo gestuurd hadden , die heb ik eens zien optreden...uur aan een stuk en ze bleef maar doorgaan 8)

Kate Ryan heb ik in tessenderlo met de braderij eens horen live zingen , en ik vond dat ze daar alles behalve zuiver zong ... :roll:
trainfreak

Bericht door trainfreak »

Concurrent schreef:Eddy Wally he :lol: :lol: :lol:
Waarom La Esterella niet? :P
Concurrent

Bericht door Concurrent »

Awel ja , das nog eens een gedacht :lol:

Misschien een Duet :lol: Eddy vs La Esterella :lol:
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

In de plaats van die 2de keus artiesten, moeten ze inderdaad eens een 1ste keus in de rekken leggen!

Ik denk aan:
> dEUs
> HooverPhonic
> Daan
> of zelf Praha Khan
Wover

Bericht door Wover »

SIMPY.be schreef:In de plaats van die 2de keus artiesten, moeten ze inderdaad eens een 1ste keus in de rekken leggen!

Ik denk aan:
> dEUs
> HooverPhonic
> Daan
> of zelf Praha Khan
Inderdaad, aan zo'n groepen had ik gedacht ;)

of wat onbekend talent e...

Eigenlijk zou er iemand een initiatief moeten beginnen voor een internationale (of europese) muziekwedstrijd waar het echt om de muziek gaat...

Probleem is dat smaken van land tot land of zelfs van streek tot streek verschillen. Kijk maar naar België zelf. Gent is eerder house, electro, een snuifje drum 'n bass, zowat hetzelfde als Antwerpen, maar dan heb je nog een heel grote jump community die zich vooral noordelijk van het land bevinden, tegen de nederlandse grens meestal (turnhout, maldegem, sint niklaas, of algemeen de kempen en limburg)

In Wallonië of Brussel heb je dan weer helemaal iets anders...
Plaats reactie