Geen Eurostar treinen dit weekend
Re: Geen Eurostar treinen dit weekend
ja ok, maar tickets na aankoop kunnen nog onderling uitgewisseld worden hé, de ticketcontrole is trouwens automatisch, als die poortjes niet zouden openen bij elk soort van korting of zo dan zal er snel een opstopping zijn
dus zolang er geen controle is in de trein zelf, lijkt mij dus dat er weinig kans is om bewijsstukken te moeten voorleggen
dus zolang er geen controle is in de trein zelf, lijkt mij dus dat er weinig kans is om bewijsstukken te moeten voorleggen
in tweede klasse is er geen controle voorzien zover ik weet en zo is me toch steeds vermeld geweest door collega's eurostar.
trouwens tickets met fip korting doorgeven is zwaarder bestraft dan iemand die gewoon biljet zou doorgeven.
Misbruik van FIP voordelen is altijd bestraft met inleveren van alle voordelen voor X tijd of voor altijd.
trouwens tickets met fip korting doorgeven is zwaarder bestraft dan iemand die gewoon biljet zou doorgeven.
Misbruik van FIP voordelen is altijd bestraft met inleveren van alle voordelen voor X tijd of voor altijd.
ik ben het niet van plan hoor, het is maar dat er een gat in de controle zit 

wat niet wil zeggen dat ze het nooit doen he, extra controles zijn altijd mogelijk.Kristofke schreef:ik ben het niet van plan hoor, het is maar dat er een gat in de controle zit
Hallo,
Is er ook controle aan de uitgang ?
Groeten,
Klein vraagje hierbij : hoe wordt vermeden dat iemand met een ticket Brussel-Lille doorrijdt tot London ?Steven schreef:in tweede klasse is er geen controle voorzien zover ik weet en zo is me toch steeds vermeld geweest door collega's eurostar.
Groeten,
In Londen niet.bw494674 schreef:Klein vraagje hierbij : hoe wordt vermeden dat iemand met een ticket Brussel-Lille doorrijdt tot London ?Steven schreef:in tweede klasse is er geen controle voorzien zover ik weet en zo is me toch steeds vermeld geweest door collega's eurostar.
Groetjes,
Rian
rvdborgt schreef:In Londen niet.bw494674 schreef:Klein vraagje hierbij : hoe wordt vermeden dat iemand met een ticket Brussel-Lille doorrijdt tot London ?Steven schreef:in tweede klasse is er geen controle voorzien zover ik weet en zo is me toch steeds vermeld geweest door collega's eurostar.
Aai.... geheim doorbroken...
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
In Londen niet.dentheo schreef:[quote="rvdborgt"
[/quote]
Laatste maal dat ik de eurostar nam (7 januari) was er in Londen een bijkomende identiteits- en ticketcontrole aan de uitgang, beide overigens uitgevoerd door de politie!
-
En als je een ticket naar Lille hebt moet je je paspoort enzo niet tonen bij de UK border control
Iemand met geldige verblijfsdocumenten voor Frankrijk kan dus meestal zonder problemen in Londen geraken

Iemand met geldige verblijfsdocumenten voor Frankrijk kan dus meestal zonder problemen in Londen geraken