En dadelijk vrijgesproken wegens illegaal verkregen bewijsmateriaal260689 schreef:Das toch goed das zedeschending ge kunt daar mee naar de flikken gaan en word die mand op heterdaad betraptWover schreef:laatst in de metro iets over een meisje dat geshoqueerd was omdat ze een man zag masturberen in de trein.
Dus als er toevallig een trein traag voorbijrijdt en iemand zit daar intieme zaakjes te doen, dan kan die camera dat vastleggen, en daar zal die persoon wel niet zo opgezet mee zijn![]()
![]()
![]()
Webcam / foto's maken
alle alle alle tmoe nog beke plezant blijven heGoya schreef:En dadelijk vrijgesproken wegens illegaal verkregen bewijsmateriaal260689 schreef:Das toch goed das zedeschending ge kunt daar mee naar de flikken gaan en word die mand op heterdaad betraptWover schreef:laatst in de metro iets over een meisje dat geshoqueerd was omdat ze een man zag masturberen in de trein.
Dus als er toevallig een trein traag voorbijrijdt en iemand zit daar intieme zaakjes te doen, dan kan die camera dat vastleggen, en daar zal die persoon wel niet zo opgezet mee zijn![]()
![]()
![]()

in een I10 kunde ook goe slapen ze met uw abo tussen de roosters, een klasiekske en een 41 zijn moeilijker om in slaap te raken (schud schud)Jonathan schreef:Heel veel pendelaars slapen in de trein. Op een I11 en een MS 96 zetten ze hun abonnement dan tussen twee roosters van de airco en slapen maar![]()
Ook moet je dat wel begrijpen. Zeker of vroege treinen is iedereen nog maar half wakker en wil nog wat slapen.

ps: de stoffen zetels in de I10 zijn veel lekkerder om in te slapen dan de lederen

- trainfreak
- trainfreak
hehe, volgens mij ken je de pricipiële werking van het internet niet zo goed.
Als ik deze post post, stuur ik de data van mijn bericht naar de server waarop dit forum staat, ik upload dus data richting internet. Wanneer ik dan bv nog eens surf naar dit forum, dan gaat de server de hoofdpagina van het forum naar mij opsturen (uploaden), zodat ik ze kan bekijken op mijn pc (downloaden).
Als ik deze post post, stuur ik de data van mijn bericht naar de server waarop dit forum staat, ik upload dus data richting internet. Wanneer ik dan bv nog eens surf naar dit forum, dan gaat de server de hoofdpagina van het forum naar mij opsturen (uploaden), zodat ik ze kan bekijken op mijn pc (downloaden).