Het Groot Treinen Wallpapers Topic
Re: Het Groot Treinen Wallpapers Topic
Heeft die nu aanduidingen boven de deuren en luidsprekertjes ??? Lijkt mij misschien iets SkandinavischTrammist schreef:Toffe foto! Wat voor treinen zijn dat? Thalyssen?
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Zijn ze ook.groentje schreef:Dit zijn volgens mij S-tog-stellen van rond Kopenhagen.

dit moment niet laten schieten. Hier staat de E 186 905 XR naast de 41548 van R4C en juist overgepakt door Cobra

Zeer knappe foto's.
Zie ik daar een crossrail 186, ik wist niet dat ze ook al vierspanningsloks hadden
Dringend tijd dat die ook over de 24 gaan rijden, beetje meer afwisseling.
Zie ik daar een crossrail 186, ik wist niet dat ze ook al vierspanningsloks hadden

Inderdaad, ze hebben deze al een tijdje.. maar zoals ik al zei.. deze zijn de italiaanse versie. Dus normaal zie je ze vanaf Brig naar Italie rijden ( dacht ik ) ... dus het is wel een tof momentje voor deze in Aken te ontmoeten.13'erke schreef:Zeer knappe foto's.
Zie ik daar een crossrail 186, ik wist niet dat ze ook al vierspanningsloks hadden![]()
Nog enkele plaatjes van afgelopen dagen... het weer is niet veel soeps, maar toch kan het ons
niet weerhouden om een kiekje te nemen.
Rit op het zicht naar een trein dat voor mij stond op de brug. En natuurlijk de kans niet laten liggen
om veilig een fototje te maken.

niet weerhouden om een kiekje te nemen.

om veilig een fototje te maken.

EN dan nu een foto die ECHT als wallpaper kan worden gebruikt

Heeft iemand een wallpaper van de nieuwe reeks 18 op het formaat 1366 x 768? Ik heb een nieuwe laptop en zoek een mooie nieuwe wallpaper 

Voila .. eindelijk men lens gemaakt terug gekregen ... natuurlijk moesten we dit testen .. en wat is het beste om
deze vroeg in de ochtend in de vrieskou te testen? Oordeel zelf maar

deze vroeg in de ochtend in de vrieskou te testen? Oordeel zelf maar