TGV Brussel-Zuid / Nice
TGV Brussel-Zuid / Nice
Ik krijg het nergens gevonden, maar worden in 1ste klas eigenlijk maaltijden en drank aangeboden tijdens deze 7 uren durende rit?
Re: TGV Brussel-Zuid / Nice
op een tgv is er enkel eten via de bar te krijgen zover ik het altijd begrepen heb.
ik dacht ook dat enkel thalys en eurostar iets aanbieden tijdens de reis 

via de site van de nmbs kan je het volgende vinden
Alle TGV's bieden u:
een barrijtuig met dranken en kleine restauratie
geklimatiseerde niet-rokers rijtuigen met individuele zetels
de mogelijkheid om over het hele traject uw GSM te gebruiken
een 'nursery' met verzorgingstafel voor baby's in de tweedeklasrijtuigen
Alle TGV's bieden u:
dus het enige voordeel in 1ste klas in de TGV's is meer beenruimte, en die is in de nieuwe TGV interieurs in 2de klas al behoorlijk
Bij Thalys en Eurostar krijg je in 1ste een maaltijd ter plekke. Bij TGV heb ik nog niet in 1ste gereisd, dus bibi weet het ni...
Heb jij respect, dan krijg je respect terug...
ooit is met de TGV gereden naar Disneyland en ik had zicht op de bar en deze was heel de rit toe hoor.Steven schreef:via de site van de nmbs kan je het volgende vinden
Alle TGV's bieden u:

Toetoet, je krijgt op sommige TGV-verbindingen en op sommige momenten in 1e wel een maaltijd:
BronExclusieve diensten Pro 1ste: (o.a.) Restauratiedienst tot bij uw zitplaats: vernieuwende en evenwichtige maaltijden worden u aangeboden zonder dat u zich hoeft te verplaatsen (dienst aangeboden tijdens de maaltijduren op de trajecten TGV Parijs <> Lyon, Marseille, Montpellier, Nantes, Rennes, Bordeaux, Straatsburg)
-
Staat nergens dat die maaltijd zelf inbegrepen is, bij de ICE is dat ook zo in 1e classe, maaltijd op de zitplaats, maar je moet wel voor de maaltijd zelf betalen.
Op de TGV Parijs-Stuttgart-München, Parijs-Frankfurt en de ICE Parijs-Frankfurt is er wel een maaltijd inbegrepen in 1e
Op de TGV Parijs-Stuttgart-München, Parijs-Frankfurt en de ICE Parijs-Frankfurt is er wel een maaltijd inbegrepen in 1e