Als men begrip vraagt aan de reizigers voor een actie die het volledige treinverkeer compleet in de war kan sturen en voor monstervertragingen kan zorgen, dat men dan ten minste ook zegt wat men eigenlijk vraagt.
Men zou al kunnen beginnen met die fameuze brief aan Descheemaecker openbaar te maken en niet in raadsels te spreken.
Het is me ook volledig onduidelijk waarom het voor een treinbestuurder nu zo belangrijk is of dat nu een hulpmiddel of een veiligheidsmiddel genoemd wordt.
En we gaan nog eens staken.
Re: En we gaan nog eens staken.
En als er nu weer gestaakt moet worden voor veiligheidsregels, waarom werd hier niets van vermeld bij de staking in november?
Ongelofelijk triestig, en dan conducteurs maar zagen dat ze te weinig respect krijgen. Getuigt het van respect dat ik om de haverklap te laat op mijn werk moet komen? Dat ik vorige week dinsdag niet kon gaan werken door een belachelijke staking? Dat ik 3-4 keer per week te laat thuiskom?
Stop eens met uzelf en uw geweldig mooi beroep zo belangrijk te vinden en denk ook eens aan een ander. Begin echt te hopen op privatisering en massaontslagen, duurdere prijzen neem ik er dan graag bij.
Ongelofelijk triestig, en dan conducteurs maar zagen dat ze te weinig respect krijgen. Getuigt het van respect dat ik om de haverklap te laat op mijn werk moet komen? Dat ik vorige week dinsdag niet kon gaan werken door een belachelijke staking? Dat ik 3-4 keer per week te laat thuiskom?
Stop eens met uzelf en uw geweldig mooi beroep zo belangrijk te vinden en denk ook eens aan een ander. Begin echt te hopen op privatisering en massaontslagen, duurdere prijzen neem ik er dan graag bij.