Concurrent schreef:Wat me wel zorgen maakt , is de fameuze planning , want die word soms wel echt te gek opgesteld!Vandaag moest ik met een machinist mee die amper 3 maand zelf zijn brevet heeft!!Ik heb nu niets tegen die gast hoor en hij ook niets tegen mij, maar hij zelf zegt ook dat hij het niet graag heeft.Die kan je ook geen ongelijk geven...Dus ik ondervind nu zelf dingen bij DLC , die slecht ge-organiseerd zijn..
Pff , dat heb je overal wel eens :
"ik heb vroeger ook nog gehad dat ik de eerste dienst die ik op een lijn moest doen nadat ik er lijnstudie op gedaan had ,meteen 3 collega's in lijnstudie meekreeg en ik had er zelf nog niet op gereden "
De persoon die toen onze diensttabels opmaakte was v oordeel : "hij heeft de lijn afgetekend als gekend , wel dan moet hij ze maar kennen om z'n plan te trekken met gasten in lijnstudie ook " .
amai... zo situatie's zouden toch niet mogen hé... voor die lijnstudie is het maximum toch 2personen?? of is dat voor als je een aspirantbestuurder meekrijgt
TBbart schreef:amai... zo situatie's zouden toch niet mogen hé... voor die lijnstudie is het maximum toch 2personen?? of is dat voor als je een aspirantbestuurder meekrijgt
ik zou ni weten waar die max vermeld staat hoor, trouwens voor lijnstudie te doen heb je ni echt noodzaak aan uitleg van de bestuurder in kwestie, je kan ook, zeker bij goederen wegens de lagere snelheid, de lijn gewoon zelf opnemen in je geheugen door notities te nemen
Vrouwelijke treinbestuurders, wist niet dat die bestonden...
Naar het schijnt zou er in mijn straat één wonen. Die heeft brevet lijnpiloot, maar vond geen werk en is nu treinbestuurdster. Alé van horen zeggen he.
met dat sabena failliet ging, zijn veel piloten etc. naar de spoorweg overgelopen... die mensen kregen trouwens voorrang. Vrouwelijke treinbestuurders..., ja ik heb der al gezien, waarom niet eigenlijk ze doen het werk even goed hé...
aah, concurent, dlc had de verandering niet doorgegeven aan het hotel, geeft niet, dat zijn ze daar al gewoon dat andere mensen komen opdagen. Maar als het toch in mijn naam is mag je altijd de overnachtingspremie aan mij geven ze. haha. Jah die kleerkasten in de muur dat ze daar kamers noemen verschillen nogal serieus in grote. Als je de kamer krijgt op het eerste verdiep tussen de lift en de trap moet je enkele treden omhoog om je bed in te kunnen, die staat namelijk bovenop de motor van de lift. En rondomrond staat een houten hek zodat je niet op de grond zou vallen, tes precies een kinderkribbeke. Ma 'thotel is wel proper, daar is niets op te zeggen. Maar wel prijzig voor wat het is als je het zo ziet.
TBbart schreef:met dat sabena failliet ging, zijn veel piloten etc. naar de spoorweg overgelopen... die mensen kregen trouwens voorrang. Vrouwelijke treinbestuurders..., ja ik heb der al gezien, waarom niet eigenlijk ze doen het werk even goed hé...
Er rijdt zelfs een vrouwelijke bestuurder vast met de Thalys . Waarom zouden vrouwen niet met een trein kunnen rijden? Niet alle vrouwen zijn een gevaar op de weg, hoor ....