Eurosong

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
enrico

Bericht door enrico »

diegene die hebbe gewonnen zijn gwn de maks :D

Hard Rock Hallelujah 8)
groentje

Bericht door groentje »

Goh, op zich ben ik het er wel mee eens, België (en vooral Vlaanderen) stuurt altijd iemand die 'geknipt is Eurosong', ipv gewoon een sterke groep met een sterk nummer te sturen. Niettemin, er zijn nog al topgroepen komen spelen, en alleen Abba heeft het er eigenlijk al kunnen waarmaken.
Er is veel geld aan gegeven, dat is waar. Maar aan wat zouden ze het dan moeten gegeven hebben? Let op, het is deel van het budget cultuur, kom dus niet af met De Lijn.
Ons Keet stak er echt niet bovenuit, spijtig, misschien, maar niet de schuld van Eurosong, noch van de andere kandidaten.
Dat bepaalde landen traditioneel op elkaar stemmen (de Scandinavische landen geven bijna altijd wel punten aan elkaar, Griekenland en Cyprus zijn evenmin verassingen), is ergens ook begrijpelijk. Hoeveel Vlamingen zullen op de Nederlanders gestemd hebben, omdat ze het nummer al wel eens gehoord hebben? Hoeveel Walen op Frankrijk? Hetzelfde gaat ook ginder op. Je gaat eerst naar de buurlanden, en als je dan nog eens in je eigen taalgebied kan blijven, zoveel te beter. Het is gewoon spijtig, dat we maar 4 buurlanden hebben...
Ruben

Bericht door Ruben »

1607 schreef:
Tim schreef:Van mijn part moet België zelfs niet meer deelnemen aan Eurosong. Als je ziet welk nummer er nu gewonnen heeft... het nummer op zich is niet slecht maar is helemaal geen Eurosong genre.
Maar wat ik het ergste vind is dat dat stuk onbenul van een Anciaux daar € 60000 aan besteed heeft. Geld dat veel beter ergens anders voor zou gebruikt worden...
60.000? neen het waren er 120.000 :roll:
De promotour heeft € 120000 gekost, waarvan de helft betaald door Anciaux, dus € 60000.
Jean

Bericht door Jean »

geen melig gedoe

het moet niet altijd de 47-ste cover ve vroegere hit zijn die wint

Het moet niet aldijd een melig nummertje zijn om te winnen .

En ivm Kate Ryan : ze hadden maar niet zoveel wijziggingen aan haar act moeten doen , dan was het niet zo gekunsteld overgekomen en had ze misschien in halve finale geraakt .

Al toonde ze zich wel een slechte verliezer toen de winnaars bekend geaakt werden (onder invloed v haar entourage ? ) .

Want zijelf mocht volgens de kranten niet klagen want ze had veel extra cd-tjes verkocht .
Bert

Bericht door Bert »

groentje schreef:Goh, op zich ben ik het er wel mee eens, België (en vooral Vlaanderen) stuurt altijd iemand die 'geknipt is Eurosong', ipv gewoon een sterke groep met een sterk nummer te sturen.
Dat is het hem juist. Die 'perfecte' eurosongliedjes verdwijnen gewoon in de massa en het zijn echt de speciale dingen die eruit springen en dat mensen al aan het nadenken zet om toch op die te stemmen en niet de vriendjespolitiek toe te passen. :wink:
5307

Bericht door 5307 »

misschien de volgende keer met : http://www.freelifepatrol.tk

:D
Plaats reactie