SIMPY.be schreef:Gaat niet hé, of er moet worden overgestapt dan in Kortrijk, want M6'en zijn niet toegelaten in Lille, en met welke locs zouden ze die dan nog daar kunnen krijgen... Dus de IC C blijft voorlopig met AM96, en max 2 gekoppeld in Frankrijk!
Mja, ze gaan altijd iets moeten ontkoppelen of veranderen als ze naar Lille rijden. Momenteel worden de stellen ook al ontkoppeld omdat ze te lang zijn
Sommige samenstellingen kunnen nu 1x niet meer versterkt worden,niet omdat de maximumsamenstelling nog niet bereikt is,maar omdat er gewoon geen materieel niet meer om handen is....
Ja inderdaad de trein stond om 11.50 in het station Lokeren met de 2160 kant antwerpen en de 2125 kant Oostende. Maar waarom rijden ze hier nog niet met de 2 machines in dienst?
IC G 1839 wordt nog altijd met I11'en en een HLE 13 gedaan. Vandaag was het de 1330 en hij had 5 minuten vertraging.
IC G 1818 werd met M6'ssen gedaan. Die was op tijd en de 2160 lag vanvoor en de 2125 lag vanachter.
Ongetwijfeld tot het begin van de winterperiode, en dat is t/m zondag 24 september. Het is pas van dan af dat alles opnieuw in een niet-toeristische plooi valt. Zie voor de afbakening van de periodes ook het papieren spoorboekje.
De HLE 21/27 met ingesloten M6 wordt verzekerd door TB's van Oostende. Op IC-G. Beiden machines mogen enkel in TS rijden van Antwerpen naar Charerloi, op L59-L50A is dat niet nodig, net zoals op L25-27 omdat het platter ligt zegt hij.
En normaal gezien kunnen er met de HLE 12 & de 25kv M4 stuurstanden ook naar lille, gelijk vroeger, maar nu gaat het niet, met dat ze op HKM zitten...