Berchem 18 maart 2010

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Plaats reactie
PeterBrz

Berchem 18 maart 2010

Bericht door PeterBrz »

Berchem 18 maart 2010
Het resultaat van 2uurtje spotten in de ochtend en een uurtje in de avond;
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Wie graag de originele foto's wil of de extra foto's van de containers/belading/... mag me altijd mailen, dan stuur ik ze per email door.

Groeten, Peter
OMC

Re: Berchem 18 maart 2010

Bericht door OMC »

Blijkbaar toch nog behoorlijk wat leuke dingen gezien, zoals de Fordtrein met Vlaamse Reuzen :)
PeterBrz

Bericht door PeterBrz »

Ja het was behoorlijk druk vond ik.
Die class 66 met Fiat auto's is van NBE - Nordbayerische Eisenbahn
Het verwonderde mij dat er zoveel roze fiat's opstonden :D wie moet nu zo een kleur hebben :lol:

Groeten, Peter
trainfreak

Bericht door trainfreak »

PeterBrz schreef: Die class 66 met Fiat auto's is van NBE - Nordbayerische Eisenbahn
Het verwonderde mij dat er zoveel roze fiat's opstonden :D wie moet nu zo een kleur hebben :lol:

Groeten, Peter
Rond welk uur zag je die?
Die komt hier waarschijnlijk ook voorbij!
PeterBrz

Bericht door PeterBrz »

Deze kwam omstreeks 18u15 door Berchem gereden.

Groeten, Peter
Stef

Bericht door Stef »

Veel gezien precies, het is daar een interessante plek met veel cargo en passagierstreinen. Een leuke mix en heel druk. Als je op perron 5/6 staat dan zie je het meeste (stond je blijkbaar ook :wink: ). Dat is veruit het beste perron om te spotten daar.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
PeterBrz

Bericht door PeterBrz »

Juist, alleen het je het nadeel dat als er een trein op spoor 5 komt dat je zicht weg is..
Vandaar ga ik ook soms boven staan, maar dan heb je de treinen niet meer op één punt waar ze doorkomen..

Groeten, Peter
Lukas

Bericht door Lukas »

Hoi

PeterBrz,

Proficiat met je mooie foto's!!De TRAXX 2801 ben ik dondergavond nog in Brussel Zuid tegengekomen toen hij op spoor 22 stond uit te rusten.

Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Plaats reactie