waarom riidt die eigenlijk met 2 stuurposten M6 en daartussen een een 13?
heeft een 13 niet alle "veiligheidspanelen" om over de hoge snelheidslijn te rijden?
dit onderwerp is hier misschien al eens ter sprake gekomen maar heb geen zin om het te zoeken
peejee2 schreef:Het is ook geen L-trein maar een IR
Alhoewel hij in alle stations langs de lijn stopt....
Is niet echt een referentie als we spreken over een traject dat voor 3/4e over een hogesnelheidslijn loopt he. En we spreken sowieso maar over één tussenstation...
peejee2 schreef:Het is ook geen L-trein maar een IR
Alhoewel hij in alle stations langs de lijn stopt....
Is niet echt een referentie als we spreken over een traject dat voor 3/4e over een hogesnelheidslijn loopt he. En we spreken sowieso maar over één tussenstation...
Dus het is een IR omdat hij enkele kilometer over een HSL rijdt...wist ik niet dat dat de inhoud van IR was...
Hij "verlaat" zelfs de Regio niet...of is die R ook iets anders ?
IR is een gepaste benaming en wa versta je onder de regio verlaten. De definitie van een IR is dat hij bepaalde regio's verbind. Hij verbind in dit geval de regio kempen met het centrum van antwerpen, dat is voldoende voor mij.