Alles over reizigerstreinen in België.
HLE 2302
Berichten: 2628 Lid geworden op: 11 sep 2007, 12:51
Bericht
door HLE 2302 » 16 mar 2010, 19:20
Robin schreef: HijDieHetWeet schreef: 380 zal deze week een vluchtig bezoek brengen aan de eigenaarswerkplaats in het gezelschap van 308.
de 380 staat klaar om buiten te gaan, staat momenteel in de werf waar ze de treinen poetsen.
Shrek schreef: ongeveer een uurtje geleden was de 308 alweer in mechelen
Deze was inderdaad binnen, sinds 14hr al
.
De graffiti op kop was al verwijderd terug, enkel op de zijkant onderaan zit nog een paar kriebels.
Helaas is dat dweilen met de kraan open, tegen van het weekend staat ze weer helemaal vol 9/10.
Greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Adler
Berichten: 5302 Lid geworden op: 21 mar 2007, 15:01
Bericht
door Adler » 17 mar 2010, 05:51
Robin schreef:
de 380 staat klaar om buiten te gaan, staat momenteel in de werf waar ze de treinen poetsen.
En heeft die 380 nu wel TBL1+ ?
HijDieHetWeet
Bericht
door HijDieHetWeet » 17 mar 2010, 08:06
Ja. 308 zeer binnenkort ook. Als 308 opgeleverd werd waren de TBL1+ modules nog niet beschikbaar.
pietje
Bericht
door pietje » 17 mar 2010, 10:42
HijDieHetWeet schreef: Ja. 308 zeer binnenkort ook. Als 308 opgeleverd werd waren de TBL1+ modules nog niet beschikbaar.
Er is dus nog hoop...
TrainzDr3ver
Berichten: 1059 Lid geworden op: 09 apr 2008, 17:58
Bericht
door TrainzDr3ver » 23 mar 2010, 17:37
Heb de 308 vandaag zien staan in de CW MEchelen, misschien zijn ze bezig aan de TBL1, er stond ook een 800-stel waarvan de voorkant openstond, mss ook TBL1?
treinbruno
Berichten: 2405 Lid geworden op: 01 sep 2007, 20:38
Locatie: Singapore
Bericht
door treinbruno » 24 mar 2010, 00:00
Er is al een varken met TBL1+ , dus het kan zijn dat ze dat op meerdere aan het installeren nu, maar dat de voorkant open staat kan ook een heel andere reden hebben.
Robin
Berichten: 2533 Lid geworden op: 28 mar 2007, 10:04
Locatie: Schoten
Bericht
door Robin » 24 mar 2010, 05:12
ze zijn inderdaad bezig met TBL1+ op de 308, op een varken zit dit ook
, gistere zelf nog gezien.
Shrek
Berichten: 13022 Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09
Bericht
door Shrek » 24 mar 2010, 06:56
Robin schreef: ze zijn inderdaad bezig met TBL1+ op de 308, op een varken zit dit ook
, gistere zelf nog gezien.
Ik heb ook al een 21 en een 27 met TBL1+ gezien, de rollout is dus volop bezig
Reuel
Bericht
door Reuel » 24 mar 2010, 13:43
Goed om te horen dat ze er écht werk van maken!
Robin
Berichten: 2533 Lid geworden op: 28 mar 2007, 10:04
Locatie: Schoten
Bericht
door Robin » 24 mar 2010, 17:44
er waren een paar tractievoertuigen uitgerust met TBL1+ maar het grotendeels van de hoop nog niet en daar ge ze nu stilaan aan beginnen.
Bart
Berichten: 522 Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:25
Locatie: Sint-Niklaas
Bericht
door Bart » 25 mar 2010, 18:42
treinbruno schreef: Er is al een varken met TBL1+.
Al meerdere.
808, 828, 814, 841 hebben dit al.
HijDieHetWeet
Bericht
door HijDieHetWeet » 26 mar 2010, 19:39
Veel TBL1+ discussie in het Break forum. Ipv te melden dat 308 en 380 allebei in Mechelen staan voor retrofitwerken.
Mechanik
Berichten: 358 Lid geworden op: 31 jan 2006, 23:21
Locatie: FTN
Bericht
door Mechanik » 02 apr 2010, 13:19
en wat zijn de "retrofitwerken" ?
Matth048
Bericht
door Matth048 » 11 mei 2010, 19:31
Steve
Berichten: 5458 Lid geworden op: 17 nov 2007, 10:51
Locatie: Brussel
Bericht
door Steve » 11 mei 2010, 20:12
Blijven ze daar nu eigenlijk in de regio rijden, of bestaat de kans ook dat ze opduiken op andere verbindingen waar Breaks op rijden? Bijvoorbeeld een IC-L, IR-i, ...