Informatie voor verhandeling

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
melle

Informatie voor verhandeling

Bericht door melle »

Hallo iedereen,

Ik moet voor school een verhandeling schrijven over een onderwerp naar keuze.
Mijn keuze is gevallen op het pendelen tussen de kempen en Brussel. Het blijft een feit dat er nog steeds een slechte verbinding is, en dit wil ik graag helemaal uitspitten.

Ik zoek alle informatie hieromtrent bvb:
  • Aantal reizigers in de stations die opstappen/dag (cijfers!)(in de Kempen; Herentals, Geel, Turnhout, Lier, Mol,...)
  • Klachten van pendelaars, e.a.
  • Informatie die jullie nog relevant lijken...
Alvast bedankt!
melle

Re: Informatie voor verhandeling

Bericht door melle »

Is er niemand die mij kan helpen?

Al is het een andere persoon die informatie heeft...
Shrek

Bericht door Shrek »

Informatie die mij wel relevant lijkt: De verbinding is helemaal niet zo slecht. Vanuit Herentals sta je op een uurtje in het centrum van Brussel, dat is even snel als vanuit pakweg Sint-Niklaas of Diest.
Ook rijdt de verbinding met comfortabele hypermoderne dubbeldeksrijtuigen (jaja, zo worden ze door 90% van de mensen bekeken).
Kritiek geven is zeer gemakkelijk en dat weet je leerkracht waarschijnlijk ook wel :roll:
Als ik jou was zou ik over iets anders schrijven. Onderwerpen genoeg :wink:
melle

Bericht door melle »

Bij mijn weten rijden er enkel breaks, en heel af en toe een m6 stam.
Steven

Bericht door Steven »

er rijden breaks en geregeld M6 die M6 doen meestal brussel turnhout antwerpen, antwerpen turnhout brussel. Deze stammen zijn er per twee waarvan er eentje bijna de hele dag dienst blijft doen en de andere enkel in de spits.
Terminus

Bericht door Terminus »

Steven schreef:er rijden breaks en geregeld M6 die M6 doen meestal brussel turnhout antwerpen, antwerpen turnhout brussel. Deze stammen zijn er per twee waarvan er eentje bijna de hele dag dienst blijft doen en de andere enkel in de spits.
Dat is normaal gezien vanaf december veranderd: beide stammen rijden sindsdien de hele dag door.
Shrek

Bericht door Shrek »

melle schreef:Bij mijn weten rijden er enkel breaks, en heel af en toe een m6 stam.
Op de momenten dat het nodig is rijdt er een M6 hoor :wink:
Stijn014

Bericht door Stijn014 »

Shrek schreef:
melle schreef:Bij mijn weten rijden er enkel breaks, en heel af en toe een m6 stam.
Op de momenten dat het nodig is rijdt er een M6 hoor :wink:
Op momenten dat het niet nodig is ook :)
melle

Bericht door melle »

Bij gebrek aan tijd, heb ik dit thema uitgesteld tot juni, en heb ik over de problematiek rond vertragingen in de spits door L0 geschreven.
Plaats reactie