Reclame Infrabel
-
Re: Reclame Infrabel
Als ze dit langs de gaan sporen zetten... Zullen d'r meer door 't rood zitten!treinbruno schreef:Lol![]()
De poolse spoorwegen hebben dat ook hoor![]()
Dan hadden ze in Brussel noord voor spoor 12 al lang een grote muur moeten optrekken. Elke trein uit Antwerpen die Brussel noord binnen komt heeft vrij zicht op de Aarschotstraat en de aanwezige zaken.
Altijd een mooi uitzichtSteven schreef:Dan hadden ze in Brussel noord voor spoor 12 al lang een grote muur moeten optrekken. Elke trein uit Antwerpen die Brussel noord binnen komt heeft vrij zicht op de Aarschotstraat en de aanwezige zaken.

In Brussel-Noord (oftewel op spoor 13) is het alle dagen Kerstmis met al die gekleurde lampjes... 

Heb jij respect, dan krijg je respect terug...
Ik moet ergens iets missen, want ik begrijp die reclame van Infrabel niet:

Met andere woorden: sinds haar man de trein neemt, is hij langer onderweg dan met een ander vervoermiddel, waardoor haar minnaar meer tijd met haar kan doorbrengen.Sinds mijn man de trein neemt heeft mijn minnaar meer tijd voor mij

Dat komt omdat het nep is... iedereen met een basiskennis Photoshop kan zoiets maken...seppl schreef:Ik moet ergens iets missen, want ik begrijp die reclame van Infrabel niet: