Foto's van Melle

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Tommyken

Re: Foto's van Melle

Bericht door Tommyken »

HLE 2302 schreef:
melle schreef:Ik onderneem morgen een kleine safari naar Gent en Antwerpen.
Wat dacht je van, Beervelde, Nieuwkerken, Melsele ? :P
Stonden jullie daar .. per toeval niet stel 528 & 545 op foto gezet ... dan mag je gerust de foto sturen !

Gretzz
melle

Bericht door melle »

Toevallig stonden wij daar, en wanneer was dat dat jij er passeerde? Kan dat dat dit omstreeks 16 uur was? Want we hebben dat stel meermaals gezien denk ik :mrgreen:
(De foto's ijn momenteel aan het uploaden naar flickr, er zit er een bij van een transport van een fyra stel!!!)
melle

Bericht door melle »

De meeste foto's zijn ondertussen geuploaded.

Tommyken, ben jij dit? Afbeelding Een fretje: Afbeelding De meest interessante foto van de dag: Afbeelding Afbeelding 800 Afbeelding Sfeerfoto Afbeelding Voor meer foto's kijk je even op http://www.flickr.com/photos/degrevemelle/.
Robin

Bericht door Robin »

ongelooflijk, staan daar al 2 krabbels op dat Fyra stel :shock:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
HLE 2302

Bericht door HLE 2302 »

Bekijk mijn foto's op mijn site.

Http://www.belgiumtrains.net/l59.html

Morgen post ik er ook wel een paar hier.

Greetz 2302.
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Lukas

Bericht door Lukas »

Hoi,

HLE 2302 en melle,

Eerst en vooral proficiat met jullie mooie foto's.Ik ben daar gisteren ook nog gepasseerd met de trein waarvan de eerste 3 rijtuigen het nummer 528 hadden.Deze en zijn twee andere mede AM 96ers verzekerden om 15u50 de IC naar Gent Sint Pieters met ondergetekende aan boord.

Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Stef

Bericht door Stef »

Is die Fyra gepasseerd op L59? Wat kwam die daar doen? Voor de rest, mooie foto's vanuit mijn omgeving :wink:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
melle

Bericht door melle »

Lukas schreef:Hoi,

HLE 2302 en melle,

Eerst en vooral proficiat met jullie mooie foto's.Ik ben daar gisteren ook nog gepasseerd met de trein waarvan de eerste 3 rijtuigen het nummer 528 hadden.Deze en zijn twee andere mede AM 96ers verzekerden om 15u50 de IC naar Gent Sint Pieters met ondergetekende aan boord.

Lukas

Dank je, maar dat ben jij dat misschien op de eerste foto, en niet Tommyken?
Deze foto is tussen 16 uur en 16:30 uur genomen, PM me maar als je deze wilt hebben voor Wallpaper formaat! :wink:
@Tommyken, als je zegt wanneer je ons gepasseer bent kunnen we eens zien, maar we hebben ook filmpjes gemaakt, die zal Aaron op zijn site zetten. Er waren veel DMT's die toeterden, misschien hebben we dan een filmpje van jou gemaakt :mrgreen:
OMC

Bericht door OMC »

Leuke foto's gasten, zo weinig cargo gezien die dag? Voorts valt het op dat de Fyra al flink getagged is :roll:
melle

Bericht door melle »

Weinig cargo?
Er was veel cargo, maar als ik alle foto's zou moeten gaan uploaden zit mijn flickr limiet vol voor deze maand. :mrgreen:
Laat deze reportage geen vertekend beeld zijn van de realiteit, dit is gewoon mijn selectie van deze dag.
OMC

Bericht door OMC »

melle schreef:Weinig cargo?
Er was veel cargo, maar als ik alle foto's zou moeten gaan uploaden zit mijn flickr limiet vol voor deze maand. :mrgreen:
Laat deze reportage geen vertekend beeld zijn van de realiteit, dit is gewoon mijn selectie van deze dag.
Ha ja dat verklaart veel natuurlijk!
Lukas

Bericht door Lukas »

Hoi,

melle,

Tot mijn grote spijt ben ik géén treinbestuurder.

Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
HLE 2302

Bericht door HLE 2302 »

OMC schreef:Leuke foto's gasten, zo weinig cargo gezien die dag? Voorts valt het op dat de Fyra al flink getagged is :roll:
En dat de zon een veel te lange tijd loodrecht op de spoorlijn stond ook. :P

Greetz 2302.
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Presario

Bericht door Presario »

Knappe foto's melle! Die van de Fret vind ik het knapst ;)!
Tommyken

Bericht door Tommyken »

Respectievelijke treinnummers waren 1833 1814 3015 3037 ...
Voor de duidelijkheid... ik was het niet.. ik rijd nogaltijd met de HKM's.. maar een zeer goede
collega van me was het dat deze treinen bestuurde.. en wou graag ook eens foto's van hemzelf.

Die dag was ik met 2815 ( vers gewassen ) met de BASF trein onderweg naar Aken... alsook vandaag ( 8-04 ) 2815 heen en 2826 terug....
Plaats reactie