Daad van kwaadwilligheid
Daad van kwaadwilligheid
Op railtime staat volgend bericht:
Lijn 36 Brussel-Zuid - Luik-Guillemins: Daad van kwaadwilligheid.
Door een daad van kwaadwilligheid ter hoogte van Zaventem is het treinverkeer op de lijn zwaar verstoord. De treinen lopen aanzienlijke vertragingen op.
Wat was er gebeurd? Ik zie vertragingen van een uur en meer.
Lijn 36 Brussel-Zuid - Luik-Guillemins: Daad van kwaadwilligheid.
Door een daad van kwaadwilligheid ter hoogte van Zaventem is het treinverkeer op de lijn zwaar verstoord. De treinen lopen aanzienlijke vertragingen op.
Wat was er gebeurd? Ik zie vertragingen van een uur en meer.

Re: Daad van kwaadwilligheid
Op deredactie.be lees ik dit:
Treinverkeer Leuven-Brussel verstoord
di 20/04/2010 - 08:32 Het treinverkeer tussen Leuven en Brussel-Zuid was vanmorgen een tijdje zwaar verstoord door een vrouw die in het station van Zaventem op een trein was geklommen. De hulpdiensten kwamen ter plaatse en spoorwegbeheerder Infrabel onderbrak de stroom op de bovenleiding tussen Brussel en Luik onderbroken. De hulpdiensten konden de vrouw uiteindelijk van de trein halen.
Tja, één gek kan gemakkelijk heel het treinverkeer stilleggen... helaas niets aan te doen.
Uiteraard maar in "Het Laatste Nieuws" spreekt men van "de locomotief van een trein" en zij zou gepoogd hebben om de bovenleiding aan te raken.
ik denk dat het laatste nieuws niet altijd echt betrouwbaar is als ze het woordje locomotief gebruiken.
-
- Contacteer:
hoi,
Volgens mij was het een P-trein richting Brussel-Zuid, dus ik denk inderdaad een locomotief..
mvg
Volgens mij was het een P-trein richting Brussel-Zuid, dus ik denk inderdaad een locomotief..
mvg
Fan van de 55'ers en de 18'ers!
http://users.telenet.be/eagleheartstori ... elkom.html
http://users.telenet.be/eagleheartstori ... elkom.html
gva.be
Treinverkeer zwaar verstoord door vrouw die op trein klimt
10:03 Update Het treinverkeer tussen Leuven en Brussel-Zuid is dinsdagmorgen zwaar verstoord geraakt. Dat komt omdat een jonge vrouw op de locomotief van een trein was geklommen.
Het incident deed zich vanmorgen rond 07u15 voor in het station van Zaventem.
Infrastructuurbeheerder Infrabel moest de stroom op de bovenleiding tijdelijk afsluiten. De brandweer kwam ter plaatse om de vrouw van de trein te halen. Mogelijk wilde ze zelfmoord plegen. De vrouw is door de hulpdiensten meegenomen.
Pas om 08u15 kon het treinverkeer worden hernomen. Heel wat treinen liepen vertragingen op. Mogelijk zal er nog tot vanmiddag hinder zijn.
Volgens was P 7351 het "slachtoffer" van deze "kwaadwilligheid". Deze staat als afgeschaft na Zaventem.

-
Daarmee dat ik dezemorgen in Station Herent een IC A en een HLE21 met M5 lang zag stilstaan, dacht al dat er iets gebeurd was
Handvaten en trapjes genoeg op de voorzijde en zijkant van een loc...tomdg schreef:Hoe kan je daar opgeraken zonder ladder?

Heb jij respect, dan krijg je respect terug...