Graffitispuiters op google video

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Wover

Graffitispuiters op google video

Bericht door Wover »

http://video.google.com/videoplay?docid ... 6&q=belgie

rechts zie je nog meer filmpjes van wanneer ze 'live' de treinen gaan volspuiten.

Iemand die het telefoonnummer van een meldpunt hiervoor toevallig niet weet ofzo?

ze hebben zelfs een website: http://www.geelblauw.nl

ps: ik vind het zeker niet lelijk, maar dat ze dat dan eens doen op muren in een park waar het toegelaten is (bv in Antwerpen heb je zo één, muntplein geloof ik)
KB

Re: Graffitispuiters op google video

Bericht door KB »

Wover schreef:
Iemand die het telefoonnummer van een meldpunt hiervoor toevallig niet weet ofzo?
Gewoon eens melden aan de politie kan misschien ook al helpen.
prahsharp

Bericht door prahsharp »

degoutant

k zal hunnen otto es komen volkliederen, dan zulde wa horen
5307

Bericht door 5307 »

da kan mooi zijn, maar op een trein past da totaal niet! :evil:
maar kan iemand me vertellen waarom de breaks en de 800's zoveel last hebben van graffity?
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Breaks; er rijden er gewoon (te) veel rond.
800 die hebben depot charleroi...
5307

Bericht door 5307 »

tjah, maar is nog steeds geen reden tot het beschadigen van andermans eigendom :evil:
Nonkelronnie

Bericht door Nonkelronnie »

wel mooi gedaan, die 2 laatste volledige wagons
Wover

Bericht door Wover »

Ik vind dat we ze eens moeten inhuren om zo een break in 13-kleuren te zetten ofzo :lol:

natuurlijk wel met alle aanduidingen eerste en tweede klas enz erop en alle belangrijke info laten staan, maar ik zou dat eigenlijk wel zien zitten :P
Jonathan

Bericht door Jonathan »

break-driver schreef:da kan mooi zijn, maar op een trein past da totaal niet! :evil:
maar kan iemand me vertellen waarom de breaks en de 800's zoveel last hebben van graffity?
Volgens mij worden ze er gewoonweg niet van ontdaan.

Of misschien blijft de graffitie er beter op de breaks en de MS 75 plakken.
Wover

Bericht door Wover »

wat voor nut heeft het ook om ze af te wassen e, als ze dan gewassen zijn is de normale verf er ook helemaal af en krijgde zo'n vies grijs-witte kleur
Bert

Bericht door Bert »

Graffitie kan mooi zijn, maar het meeste dat je vindt op plaatsen dat het verboden is zijn van die lelijke tags en andere brol. :? :x
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Vooral binnen in de treinen kan ik er niet tegen.
Wat mij opvalt dat is dat meestal de eersteklasseafdeling onder de tags zitten.
Concurrent

Bericht door Concurrent »

Wat ik zou aprecieren als men de daders op heterdaad betrapt, dat ze zelf hun smurrie eens mogen opkuisen.Ze zullen daarna wel is 2x nadenken.Ik denk niet dat zij het fijn gaan vinden dat we hun gevel ook zo'n kleurig tintje geven :!:
Bert

Bericht door Bert »

SIMPY.be schreef:Vooral binnen in de treinen kan ik er niet tegen.
Wat mij opvalt dat is dat meestal de eersteklasseafdeling onder de tags zitten.
Er zit daar minder volk alhoewel ik er in tweede klas ook al veel gezien heb. :?
Concurrent

Bericht door Concurrent »

Gisteren in antwerpen centraal de 730 break gezien.Ik moet zeggen dat je bijna niet meer ziet dat de trein van de nmbs is :? Het was wel een soepje in berchem , 4 peerons afgesloten , spoorwijzigingen , trein afgelast...In brussel noord net hetzelfde...enfin alles liep toch goed vlot :P enkel op onze hele rit maar één conducteur gezien :?
Gesloten