waar woon ik??
Re: waar woon ik??
Het is me opgevallen dat ik hier nog steeds in Zulte woon. Ondertussen is dat al bijna 3 jaar onze hoofdstad, niet ver van Vorst Nationaal.
Hoi,
Ik woon nog steeds in het mooie Rotselaar en dit ligt in de provincie Vlaams Brabant.
Lukas
Ik woon nog steeds in het mooie Rotselaar en dit ligt in de provincie Vlaams Brabant.
Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Ah, ook een Brabandersncf-sncb schreef:En hier een lid uit Brabant, wonend in het dorpje Teteringen, 3 km van Breda.

Teteringen ken ik wel. Een keer in terecht gekomen, toen we waren vergeten op het knopje te drukken in de bus

Hierdoor reed de bus de school voorbij en die stopte dus pas in Teteringen.
Ik kom dus uit Roosendaal, maar wel in Breda op school gezeten (MBO en HBO).
Groetjes,
Marianne

Goh jij bent toch zeker de vijfde die ik tegen kom die Teteringen kent vanwege het nemen van de verkeerde bus of het knopje vergeten.Marianne schreef:Ah, ook een Brabandersncf-sncb schreef:En hier een lid uit Brabant, wonend in het dorpje Teteringen, 3 km van Breda.![]()
Teteringen ken ik wel. Een keer in terecht gekomen, toen we waren vergeten op het knopje te drukken in de bus![]()
Hierdoor reed de bus de school voorbij en die stopte dus pas in Teteringen.
Ik kom dus uit Roosendaal, maar wel in Breda op school gezeten (MBO en HBO).
Groetjes,
Marianne

't Is niet ver weg, maar het ligt er niet in...doggys2 schreef:Maar Limburg is toch niet ver weg hé![]()
![]()

Heb jij respect, dan krijg je respect terug...
Tis bie mien daje moe zien! Een echte ostensche visher!apestaart schreef:Ik woon in Oostende, geboren en getogen
Zijn hier nog Oostendenaars?
-
Hier nog ene. Geboren en getogen aan het begin van de zoete Schelde.Marianne schreef:Ah, ook een Brabander![]()
En ja, ik woon in Boom, weliswaar op 20m van de grens met Reet (ja, één van de 3 gemeentes van de anale driehoek
). Reet centrum is dichterbij dan Boom centrum voor mij, en Boom station is al helemaal een fiasco..

Provincies hebben ze hier niet echt, denk dat 'Rheinland/NRW' het dichste in de buurt komt. Sinds ongeveer een jaar woon ik in Bonn, op loopafstand van de Voreifelbahn, NRW, Duitsland. Voordien vlakbij A'dam Zuid. Als je de lijst van mijn pendelstations wilt weten van door de jaren heen, geef maar een gil