De metro van Parijs

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Plaats reactie
Dieselfreak

De metro van Parijs

Bericht door Dieselfreak »

Gisteren naar Parijs geweest. Van de gelegenheid heb ik gebruik gemaakt op wat foto's te nemen in de metrostations en -gangen:

Place de Clichy, lijn 2: Afbeelding De gang naar lijn 13: Afbeelding Place de Clichy, lijn 13: Afbeelding Afbeelding Afbeelding Saint-Denis - Porte de Paris: Afbeelding Afbeelding Blanche: Afbeelding Abbesses, het diepste metrostation van Parijs: Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding De gang naar de trap: Afbeelding Dan was er een lange wenteltrap naar boven, met mooie muurschilderingen: Afbeelding Afbeelding Père Lachaise, lijn 2: Afbeelding Afbeelding Père Lachaise, lijn 3: Afbeelding Afbeelding Afbeelding Gambetta, lijn 3: Afbeelding Afbeelding Afbeelding Naar lijn 3bis: Afbeelding Gambetta, lijn 3bis: Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Pelleport: Afbeelding Afbeelding Afbeelding Ook dit station ligt zeer diep, het was dan ook een heel eind naar boven: Afbeelding De trap naar het perron: Afbeelding Naar lijn 11: Afbeelding Saint-Michel Notre Dame, RER C: Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
Trammist

Re: De metro van Parijs

Bericht door Trammist »

Aah, mooie herinneringen van 2 jaar geleden voor mij...

Foto's uit Parijs, altijd nice :D

Al vind ik die groen-witte RATP-livrei echt geweldig lelijk...
Accelerat

Bericht door Accelerat »

En niet eens een foto van de ingang van Abbesses, schandalig! :twisted:
Leuk foto's hoor! :D
Dieselfreak

Bericht door Dieselfreak »

Spijtig dat ik geen foto's heb kunnen nemen van Arts et Metiers lijn 11, dát is pas een speciale halte!
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
Lukas

Bericht door Lukas »

Hoi,

Dieselfreak,

Bedankt voor de mooie foto's!!Ik vind dat de metro van Parijs er beter verzorgd uitziet dan onze Brusselse metro.

Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Plaats reactie