Wervik

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
5307

Wervik

Bericht door 5307 »

dit zijn mijn eerste treinfoto's gemaakt met mijn nieuwe Nikon D70 (met 18-70 lens)
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
SIMPY.be

Re: Wervik

Bericht door SIMPY.be »

break-driver schreef:Afbeelding
Moooie foto's maar deze break heb je niet vanbinnen gezien... Vuil, vuil, vuil!!! echt very dirty. Ben er mee naar Kortrijk gegaan zojuist, en ik wil dat stel niet nog es tegen komen! Rivisie van dat stel is geleden van 1995! Die mogen ze es snel onder handen nemen... Positief: het is de 2de maal dat ik in een break zit met een fietsafdeling :p
Je laatste foto is echt goed gelukt! (de zon zat ook goed hé)
5307

Bericht door 5307 »

thx, en dat voor de 1ste keer ik met een DSLR foto's neem. het is heel anders dan met de nikon coolpix 885 :lol:
enrico

Bericht door enrico »

je foto's zijn al goed, blijven oefenen zou ik zeggen :)
BN-koekje

Bericht door BN-koekje »

de foto's zijn veel zuiverder dan jouw vorige reeksen. Zo een nieuw toestel kan echt wonderen verrichten :wink:

mooie reeks breaks :)
5307

Bericht door 5307 »

BN-koekje schreef:mooie reeks breaks :)
tis maar dat die hier passeert (wel wa jammer)
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Eugm, je kon toch nog de studententrein vastgelegd hebben? Die passeert rond dat uur (vertrek 19u10 @poperinge) en is samengesteld uit een 21/27 en M4 (2stuurstanden)...
5307

Bericht door 5307 »

ahzo, zal ik de volgende keer proberen

maar dan zit je weer met grote tegenlicht gekweld... :?
Patrick

Bericht door Patrick »

SIMPY.be schreef: Moooie foto's maar deze break heb je niet vanbinnen gezien... Vuil, vuil, vuil!!! echt very dirty. Ben er mee naar Kortrijk gegaan zojuist, en ik wil dat stel niet nog es tegen komen! Rivisie van dat stel is geleden van 1995! Die mogen ze es snel onder handen nemen...
Zeg maar gerust dat alle breaks op de lijnen 69/89 van binnen niet netjes zijn. Maar ja, we zijn het hier al jaren gewoon stiefmoederlijk behandeld te worden...
am62

Bericht door am62 »

Patrick schreef:Zeg maar gerust dat alle breaks op de lijnen 69/89 van binnen niet netjes zijn. Maar ja, we zijn het hier al jaren gewoon stiefmoederlijk behandeld te worden...
En wat denk je ? Op alle andere lijnen rijden wel propere Breaks ?? De Breaks op jullie lijn worden toch ook schoongemaakt ?
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Niet in het weekend. Wel in de week, maar dat zijn enkel de vuilbakjes...
Maareuh, mensen van L69 als ik naar Brussel wil dan moet ik >2 uur in dezelfde break zitten. Dus je lijdt er wel meer onder. Iemand uit een andere lijn heeft meestal een break op een korte afstand en dan naar een ander materieeltype voor 'het lange deel'
am62

Bericht door am62 »

SIMPY.be schreef:Niet in het weekend. Wel in de week, maar dat zijn enkel de vuilbakjes...
Maareuh, mensen van L69 als ik naar Brussel wil dan moet ik >2 uur in dezelfde break zitten. Dus je lijdt er wel meer onder. Iemand uit een andere lijn heeft meestal een break op een korte afstand en dan naar een ander materieeltype voor 'het lange deel'
Ach ieder treintype heeft zo zijn nadelen.. we rijden niet allemaal in een AM96 naar Brussel...
Jonathan

Bericht door Jonathan »

am62 schreef:
SIMPY.be schreef:Niet in het weekend. Wel in de week, maar dat zijn enkel de vuilbakjes...
Ach ieder treintype heeft zo zijn nadelen.. we rijden niet allemaal in een AM96 naar Brussel...
En die heeft dan nog veel te veel eerste klasse. Veelal zie je ze opgepropt zitten in 2de en in eerste zit er vrijwel niemand. Vooral voor- en achteraan de trein zit die eerste klasse echt leeg :twisted: :!:
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Zit je dan liever opeengepakt in een Break misschien???
Jonathan

Bericht door Jonathan »

SIMPY.be schreef:Zit je dan liever opeengepakt in een Break misschien???
Liever een Break dan een MS 96, hoor. Van die MS 96 kan ik het soms zo krijgen dat we daar opeengepakt zitten en dan in eerste klasse is er plaats zat. Maar die Breaks zijn inderdaad ook niet van de properste, maar ze hebben wel een goede indeling eerste-tweede. Daarbij, die MS 96 vertonen dezelfde tekenen als de breaks: versletenheden dat ze zoveel moeten rijden. Als de MS 96 zo oud zijn als de breaks nu, zijn ze even versleten, misschien nog meer...
Plaats reactie