Tunnelspotter in Duitsland krijgt geldboete
In Frankrijk wordt ook van voren geflitst, zo is er later geen discussie mogelijk van: ja, maar mijn vriend leende die auto van mij en hij zat achter het stuur...Taurus schreef:In Nederland flitst men gewoon van beide kanten, dat levert het meeste rendement op. In Duitsland wordt je alleen van voren geflitst. De Duitsers schieten je al tientallen jaren niet meer in de rug
Mijn theorie al gehaald, maar kga wachten tot na de examens om aan die praktijk te beginnen, kheb dan tijd van juli tot eind september om da op mijn gemakske allemaal te oefenenMark7758 schreef:Hoezo? Heb jij dan geen rijbewijs?

tzal een 20uurs pakketje worden vrees ik :s dure grap, bandieten, die rijscholen.
Lol da sloeg nie op mij haha, khad ook iets van achterbank in mn post staan, soit, nm

- Dieselfreak
Re:
Ge riskeert wel de bestuurders tegen u in het harnas te jagen...jumper schreef:En op de autostrade van op de achterbank voorbijrijdende auto's op het derde vak fotograferen met de flits, is dat verboden?
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
Re: Tunnelspotter in Duitsland krijgt geldboete
Je krijgt van de Duitsers zelfs het fotootje meegstuurd. Kan je jezelf mooi zien zitten 
En dat flitsen van een camera. Het gebeurt 's nachts wel eens een keer dat je een vonkje trekt aan de bovenleiding.
En geloof me daar kan geen fototoestel tegen op

En dat flitsen van een camera. Het gebeurt 's nachts wel eens een keer dat je een vonkje trekt aan de bovenleiding.
En geloof me daar kan geen fototoestel tegen op

Re: Tunnelspotter in Duitsland krijgt geldboete
1. Het flitsen in België gebeurt zowel langs voor- en achterzijde. Dit heeft louter te maken met de plaatsgesteldheid.
2. In Duitsland wordt er evengoed langs achter geflitst , denk maar aan de onbemande camera's.
3. Het is niet alleen belachelijk en kinderachtig om vanop een achterbank chauffeurs op de autosnelweg lastig te vallen, het is ook verboden: KB 01-12-1975: 7.2 De weggebruikers moeten zich zo gedragen op de openbare weg dat ze geen hinder of gevaar veroorzaken voor de andere weggebruikers, hierin begrepen het personeel dat aan het werk is voor het onderhoud van de wegen en de uitrusting langs de weg, de diensten voor toezicht en de prioritaire voertuigen.
4. Ik geloof geen snars van die cowboyverhalen over een pv "wegens poging tot zelfmoord". Zelfmoord is niet alleen niet meer strafbaar sinds een hele tijd, men zou dan ook moeten kunnen bewijzen dat u de wil had om dit te ondernemen.
2. In Duitsland wordt er evengoed langs achter geflitst , denk maar aan de onbemande camera's.
3. Het is niet alleen belachelijk en kinderachtig om vanop een achterbank chauffeurs op de autosnelweg lastig te vallen, het is ook verboden: KB 01-12-1975: 7.2 De weggebruikers moeten zich zo gedragen op de openbare weg dat ze geen hinder of gevaar veroorzaken voor de andere weggebruikers, hierin begrepen het personeel dat aan het werk is voor het onderhoud van de wegen en de uitrusting langs de weg, de diensten voor toezicht en de prioritaire voertuigen.
4. Ik geloof geen snars van die cowboyverhalen over een pv "wegens poging tot zelfmoord". Zelfmoord is niet alleen niet meer strafbaar sinds een hele tijd, men zou dan ook moeten kunnen bewijzen dat u de wil had om dit te ondernemen.