Vakantiewerk bij de spoorwegen

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
Wover

Vakantiewerk bij de spoorwegen

Bericht door Wover »

Hallo,

vandaag kreeg ik een brief in de bus van de NMBS.

Ze zoeken blijkbaar jobstudenten voor in de zomervakantie.

Wat houdt dat werk zoal in, en wordt dat goed betaald, want ik heb eigenlijk waarschijnlijk al werk bij mc donalds herentals, maar als het bv loketten zijn ofzo wil ik veel liever dat doen :)
Shrek

Bericht door Shrek »

cool, da zou ik ook nog wel willen doen :P
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Je moet wel terug familie bij de NMBS werken hebben zeker?
Tim

Bericht door Tim »

Inderdaad, in het krantje van het ACV stond dat ze enkel kinderen van (gepensioneerde) werknemers aanvaarden.

Wat het werk zelf inhoud weet ik ook niet.
Pieter

Bericht door Pieter »

Kleinkinderen hebben geen kans zeker...
TBbart

Bericht door TBbart »

en vanaf 18 zeker... :( maarja, heb al vakantiejob en ga er me de trein naartoe dus dat maakt veel goed :wink:
Moi

Re: Vakantiewerk bij de spoorwegen

Bericht door Moi »

Wover schreef:Hallo,

vandaag kreeg ik een brief in de bus van de NMBS.

Ze zoeken blijkbaar jobstudenten voor in de zomervakantie.

Wat houdt dat werk zoal in, en wordt dat goed betaald, want ik heb eigenlijk waarschijnlijk al werk bij mc donalds herentals, maar als het bv loketten zijn ofzo wil ik veel liever dat doen :)
Dat betaald goed zelfs, maar aan de loketten mag je wel vergeten... het zijn eerder jobkes als poetser, reizigers tellen in de grote stations om de toestroom naar bvb. de kust in kaart te brengen, ...
Steven

Bericht door Steven »

1 je moet idd 18 zijn
2 aan de loketten zetten doen ze u niet aangezien uw periode voorbij is tegen dat je de job volledig zou kennen :-)
3 de verdienste zal wel meevallen normaal
4 da kan onderhoud zijn of info of ....

die info slaagt dan vooral in de zomermaanden aan bepaalde infostands staan die in sommige stations staans om folders of dergelijke uit te delen, ik vermoed da op het inschrijvingsformulier de diensten waarvoor je u kan kandidaat stellen wel vermeld zullen staan
paljas

Bericht door paljas »

Enkele jaren geleden hebben wij ook zo'n jobstudentje gehad aan de bovenleidingen. Uiteraard mocht die wel niet mee de brossel op, maar moest die eerder kleine werkjes doen in ons atelier. Kan maar zeggen dat ie daar ne "schone tijd" gehad heeft!!!
Wover

Bericht door Wover »

Ik heb eens een telefoontje gedaan, en het verdient inderdaad wel heel goed, en je kan tewerk gesteld worden bij verkoop in leuven ofwel TW (Hasselt) of "patrimonium".

Hopelijk kom ik op TW Hasselt terecht, dan kan ik die 41'ers eens wa beter proberen te laten bollen :lol:
Wover

Bericht door Wover »

vandaag brief gehad van de NMBS. Ik ben niet geselecteerd, omdat ze de oudsten voorrang geven :P

een beetje discriminatie misschien maja, het feit dat alleen zonen of dochters van werknemers mogen inschrijven is dat ook al...
poyaud

Bericht door poyaud »

paljas schreef:Enkele jaren geleden hebben wij ook zo'n jobstudentje gehad aan de bovenleidingen. Uiteraard mocht die wel niet mee de brossel op, maar moest die eerder kleine werkjes doen in ons atelier. Kan maar zeggen dat ie daar ne "schone tijd" gehad heeft!!!

gelukkig dat hij ni in de brossels mocht , anders zou em tog teveel op de pc van de 401 spelen :roll: :)
Plaats reactie