Het is vanuit de trein getrokken en er staat vanalles in de weg; maar hier dan toch 2 foto's
1 ding vraag ik me af. Gaan die lelijke dingen op dat dak nog worden opgetut met wat platen ofzo? Het ziet eruit als de niet-zichtbare binnenkant van een frigo.
melle schreef:
1 ding vraag ik me af. Gaan die lelijke dingen op dat dak nog worden opgetut met wat platen ofzo? Het ziet eruit als de niet-zichtbare binnenkant van een frigo.
kijk naar het voorbeeld dat in Duitsland al te zien is en dan weet je dat ze die niet afdekken. Het ontwerp van de Desiro ML is nu eenmaal zo.
Probleem is dat die condensors lucht nodig hebben en ook als ze lang stilstaan.
Zijdelingse schermen kunnen die luchtstroming sterk belemmeren en ik weet niet of er veel ventilatorpower inzit.
Anders gaat de condensor eruit op hoge druk en stopt de airco.
Voor wat ? Omdat jullie "Quietschies" (SLT, Quietschie is een bijnaam van de Duitse BR423/425, waar de SLT van afgeleid is) ook nog altijd met problemen sukkelen ?
Bij de Desiro MLs die hier rijden, zit er nog een afdekplaat tot boven de zijraampjes van de bestuurderpost, dit is blijkbaar extra, want op de presentatie van Siemens staat dat er niet op. Blijkbaar was dat voor de NMBS ook niet nodig of komt het nog bij de afwerking. Of het louter estethisch is of een andere functie heeft weet ik niet.
melle schreef:Op het filmpje dat siemens een jaar ofzo terug lanceerde zijn toch wel degelijk afdekplaten te zien, Steven?
Misschien worden ze pas later gemonteerd?
Al de Desiro's ML die ik tot nu toe gezien heb (op Innotrans te Berlijn en in Aachen waren op deze manier afgewerkt)