ik zou graag op reis naar spanje gaan
weet er iemand waar je goedkoop kaan boeken
laat aub dan iets weten
mvg
reizen
Re: reizen
Hallo fashion,
Het maakt een groot verschil naar waar je in Spanje wilt gaan. Als je deze zomer nog wilt gaan, vermoed ik dat het echter niet bepaald goedkoop meer gaat lukken. Check www.skyscanner.nl eens voor vluchten, in het geval dat je anti-vliegtuig bent, raad ik je Interrail 5 dagen Global Pass aan. Deze kost €159,- en kun je 5 dagen naar keuze BINNEN 10 dagen per trein in Europa reizen, LET WEL OP: veel (in de praktijk alle) treinen vanuit België naar Spanje zijn wel reserveringsplichtig!
Het maakt een groot verschil naar waar je in Spanje wilt gaan. Als je deze zomer nog wilt gaan, vermoed ik dat het echter niet bepaald goedkoop meer gaat lukken. Check www.skyscanner.nl eens voor vluchten, in het geval dat je anti-vliegtuig bent, raad ik je Interrail 5 dagen Global Pass aan. Deze kost €159,- en kun je 5 dagen naar keuze BINNEN 10 dagen per trein in Europa reizen, LET WEL OP: veel (in de praktijk alle) treinen vanuit België naar Spanje zijn wel reserveringsplichtig!
Re: reizen
haha, ja inderdaad, ik weet niet of je anti-vliegtuig bent, maar met Ryanair zijn er echt vluchten rond de 40 euro ofzo (hangt natuurlijk ook af van de datum waarop je gaat, maar dan moet je zelf maar even kijken.) Ik ben zelf ook in de zomer gegaan en als je de site dan gewoon een beetje in de gaten houd, dan kun je echt wel een gunstig ticket vinden. Ik ben zelf niet rond gaan reizen, ik was naar Madrid gegaan en had daar ook een gunstig appartement gehuurd, die kan ik je ook wel aanraden. Maar als je gaat rondreizen en echt liever met de trein wilt, dan raad ik ook aan wat sncf-sncb zei: 5 dagen Global Pass van interrail