Hey,
vandaag reed er in Leuven de gekste combinatie ooit voorbij: een tweetje met een drieledig motorstel reeks 800.
merkwaardige combinatie
Re: merkwaardige combinatie
Reeks 800 drieledig?
De combinatie 800-tweeledig zag ik al eerder op lijn 25 maar het blijft een raar zicht.
De combinatie 800-tweeledig zag ik al eerder op lijn 25 maar het blijft een raar zicht.
De trein.
Alleen voor durvers.
Alleen voor durvers.
Een tweetje? Je bedoelt "klassiekje"?
Een 800 met een klassiekjezie je wel vaker hoor.
Een 800 met een klassiekjezie je wel vaker hoor.
Drieledige motorstellen reeks 800 ... dat is dan de gekste samenstelling ooitSjakie schreef:Hey,
vandaag reed er in Leuven de gekste combinatie ooit voorbij: een tweetje met een drieledig motorstel reeks 800.

Type 800 is vierledig en rijdt relatief vaak gekoppeld met klassieke motorstellen. Ik moet dus je enthousiasme temperen.
Zoek misschien ook eens naar de topic 'gewijzigde samenstelling' bij actualiteit binnenland, waar "rare combinaties" meer op hun plaats horen.
Kan men een driedelige 800 maken ? Varkensneus ?
En heeft die dan alles om te funktioneren ? Ik dacht dat er onder elk rijtuig wel iets "nuttig" hing.
Moet ik even mijn schema's zoeken op zolder.
En heeft die dan alles om te funktioneren ? Ik dacht dat er onder elk rijtuig wel iets "nuttig" hing.
Moet ik even mijn schema's zoeken op zolder.
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
rijtuig 1 en 4 hebben een stuurpost, rijtuig 2 en 3 bezitten de motoren verder moet je al niet zoeken om te weten dat een reeks 800 volledig moet zijn wil je kunnen rijden.
Halve kracht ? één van de middenrijtuigen eruit ? Wordt hij wel een beetje "lam".

Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide