Arlon - Athus in het weekend
Arlon - Athus in het weekend
Ik zat wat in de dienstregelingen te neuzen en het viel me op dat de stoptrein Arlon - Athus - Libramont in het weekend niet rijdt tussen Arlon en Virton. Als je een reis plant van Arlon naar Athus, word je met de IC naar Luxembourg gestuurd en daarna met de CFL-stoptrein, die wel rijdt, terug tot Athus. Ik vroeg me af hoe dit qua biljet geregeld is. Zijn Belgische biljetten inclusief KeyCard in het weekend geldig in de CFL-trein? En gaat in het weekend niet iedereen uit Arlon die naar Luxembourg wil, met de KeyCard reizen?
Re: Arlon - Athus in het weekend
je geeft daar allemaal binnenlandse producten op die niet geldig zijn op CFL treinen.
Juist, omdat ik me afvraag hoe dat in het weekend werkt, aangezien de IC en de CFL-trein samen dan de enige verbinding vormen tussen deze twee stations. Het kan toch niet zo zijn dat je in het weekend je keycard niet mag gebruiken, of een internationaal vervoerbewijs moet kopen, terwijl dat doordeweeks niet hoeft, vanwege de rechtstreekse verbinding die dan wel bestaat?
En toch is het zo.FireSea schreef:Juist, omdat ik me afvraag hoe dat in het weekend werkt, aangezien de IC en de CFL-trein samen dan de enige verbinding vormen tussen deze twee stations. Het kan toch niet zo zijn dat je in het weekend je keycard niet mag gebruiken, of een internationaal vervoerbewijs moet kopen, terwijl dat doordeweeks niet hoeft, vanwege de rechtstreekse verbinding die dan wel bestaat?
Groetjes,
Rian
Treintickets zijn geen producten. Sterker nog, de NMBS verkoopt helemaal geen producten.Steven schreef:je geeft daar allemaal binnenlandse producten op die niet geldig zijn op CFL treinen.
Groetjes,
Rian