Om 11hr19 vertrokken te Luchtbal, tijdens het wachten kwam deze vierledige richting Antwerpen als stoptrein vanuit Roosendaal.
MS 836

Thalys 4321

Bij het maken van enkele foto's wandelde ik richting de roltrap en kwam de TBG mij tegemoet, eentje van FMBZ die geen moer nederlands kon, ik geen frans dus in het engels.
Hij vroeg me de foto's te laten zien die ik net had gemaakt, dan wou hij zelf inzoomen en deed een stap achteruit zodat die van men toestel afbleef, hier door raakte hij geïrriteerd. Na veel kijk werk waar hij op de foto stond, zagen we dat hij telkens met z'n rug naar mij stond. Toen begon hij te dreigen dat hij hiermee naar de politie kon gaan en dat ik een vergunning nodig had, toen hij dat zei haalde ik deze uit men rugzak. Na het lezen (wat hij niet kon denk ik) van de vergunning vroeg hij aan mij wat de titel inhoud en de ganse tekst ( Is A4 blad waar op staat dat ik niet verantwoordelijk ben bij ongevallen van de NMBS). Na de uitleg die ik gaf over het papier weigerde hij het te snappen en zei hem dat ik enkel de trein op foto wou, dat er toevallig personen rondlopen dat heb je overal. Hij zei dat ik maar beter moest mikken en maar zorgen dat hij er niet op stond. Na veel vijven en zessen vroeg hij mij de foto's te verwijderen waar hij op stond en de vierledige ofwel ging hij de politie erbij halen, ik zei hem vriendelijke dat hij dat dan maar moet doen (nam z'n dienstgsm al ondertussen). Hij vroeg het nogmaals (zeer arrogant) en heb ze dik tegen men zin verwijderd want ondertussen stond ik er al 15min te zever met die vent. Collega's noemen ze dat dan

Sfeerfoto vanop niveau 0